Lille knøttet

Jeeeeiii :) gratulerer :)) ❤️her gikk og alt kjempe fint. Ble satt tilbake 2 dager så fikk ny termin 6 november :) ❤️ (7+2 i dag då:) hjerte slo å alt såg bra ut:) så nå er det 90% sjangs for at alt gikk fint sa di på sykehuset :) du fikk jo kjempe bra bilde :) jeg fikk et veldig dårlig, men jeg sa at det viktigste var at jeg vet at alt er ok :)

Så bra at alt så fint ut hos deg også!! Det er bare en utrolig følelse å være på UL, med ett blir det hele mer virkelig <3

Hadde dere begge innvendig ul? :)

Åååh så herlig :D :D ingenting er bedre nei.
Sa å det til hun vi var hos for hun sa å at det var ikke mye å se. Men sa jeg trengte bare den tryggheten om at hjerte slår å at alt er bra :) å hun var veldig fornøyd :)

Men vis du nå har termin den 6 er du ikke da 7+1? For jeg Har menstermin den 7 å er nå 7+0 :)

Di sa termin 6 november å eg va 7+2 sa di :p men kansje di har reinet feil:p skal sjekke med appen eg når eg har forandret termin :)

Åhhh for et NYDELIG bilde <3 er det 3/4D?

Heldig du som har vært på ul! Veldig betryggende. Der vi bodde før har jeg gått til oppfølging hos gyn, og fått ul hver gang...her blir det nok bare en, om det ikke er noe.... har en tante som er jordmor, får kanskje lurt meg til en ekstra tur ;)

Hmmm, såvidt jeg forstår så er 4D bevegelige bilder, det blir jo video? Er jeg helt på bærtur? 3D er bilder..

Jo der sier du noe :) Bevegelige bilder høres kjent ut :D Greia var vel at jeg fikk de printet ut og hvis jeg ikke husker feil så var 3D bildene av mye bedre kvalitet. Make sense :)

Jo der sier du noe :) Bevegelige bilder høres kjent ut :D Greia var vel at jeg fikk de printet ut og hvis jeg ikke husker feil så var 3D bildene av mye bedre kvalitet. Make sense :)

Hehehe! Da var jeg ikke helt på bærtur :P Var rimelig sikker på det, nemlig! Fikk dere ikke cd med film?

Hehehe! Da var jeg ikke helt på bærtur :P Var rimelig sikker på det, nemlig! Fikk dere ikke cd med film?

Var i Hamburg i uke 22 å hadde en kikhulsoperasjon for å dele morkaka mellom jentene jeg hadde i magen (hadde en alvorlig tilstand TTTS). Da ble alt filmet i magen og jeg fikk med meg det helt hjem. Han brukte en laser med kamera og brente morkaka i to (på et vis). Sykeste jeg har sett i hele mitt liv. Live fra livmora der han filmet den ene jenta mi fra topp til tå. Helt fantastisk! St olav fikk også en kopi :) Vakreste og mest imponerende jeg noen gang har sett:)

Var i Hamburg i uke 22 å hadde en kikhulsoperasjon for å dele morkaka mellom jentene jeg hadde i magen (hadde en alvorlig tilstand TTTS). Da ble alt filmet i magen og jeg fikk med meg det helt hjem. Han brukte en laser med kamera og brente morkaka i to (på et vis). Sykeste jeg har sett i hele mitt liv. Live fra livmora der han filmet den ene jenta mi fra topp til tå. Helt fantastisk! St olav fikk også en kopi :) Vakreste og mest imponerende jeg noen gang har sett:)

Jeg ville ikke ha alt av bildet og videoer (var på over 30 UL) fordi det endte med at jeg mistet ene jenta mi, så syns det var tøft nok :(

Back
Topp