Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

Gratulerer så mye med fin UL :) Ville mast på legen angående OUL jeg, de fleste har det jo tidlig. Når sendte legen inn søknad?
Jeg var der 16. Desember, men har ikke sett noe henvisning inne på helsenorge enda.. Han visste ikke helt hvor han skulle sende UL søknad, så jeg er faktisk usikker på om det ble gjort.. Skal til jm i morgen, tenkte høre med henne hva hun tenkte om saken.

Jeg var der 16. Desember, men har ikke sett noe henvisning inne på helsenorge enda.. Han visste ikke helt hvor han skulle sende UL søknad, så jeg er faktisk usikker på om det ble gjort.. Skal til jm i morgen, tenkte høre med henne hva hun tenkte om saken.

Ja lurt det :)

12+0 [emoji7] [emoji173]️ [emoji173]️
Lurer på når jeg får innkalling til oul.. Kanskje legen har glemt å ordne det? :eek:
Jeg logget inn på helsenorge.no, der lå henvisningen som min lege sendte til sykehuset om oul. På helsenorge.no ligger journalen min i forhold til ulike instanser og diverse brev. Vet vi har denne muligheten her i Troms, har dere den muligheten?

Ahh, ser at du hadde logget inn der ;)

Ahh, ser at du hadde logget inn der ;)
Jaa, sjekker jevnt.. :/ Da har han sikkert ikke gjort det. Får høre med jm i morgen. Begynner snart å haste [emoji14] bare 6 uker igjen til 18+0 [emoji14]

Min kom samme dag så da kan det vel se ut som han ikke har sendt ;)
Æsj. Får høre med jm.
Nå kommer jeg meg ikke inn på helsenorge heller, lenger [emoji23] bytte av simkort = kan ikke bruke bankid på mobil + finner ikke kodebrikken.. Hurra [emoji14]

Bedre i dag :happy: Ble kort dag på meg i dag og det trengte jeg! Sov 10 timer og det trengte jeg nok også ;)
Så herlig [emoji173]️ Du må ikke bli for utslitt! Godt å få sovet lenge. Jeg får heldigvis sovet godt ut disse dager jeg er sykemeldt, usikker på hva jeg skal gjøre videre, om jeg skal be om videre sykemelding eller ikke..

Så herlig [emoji173]️ Du må ikke bli for utslitt! Godt å få sovet lenge. Jeg får heldigvis sovet godt ut disse dager jeg er sykemeldt, usikker på hva jeg skal gjøre videre, om jeg skal be om videre sykemelding eller ikke..
Hvis du er usikker så burde du be om mer, ingenting er verre enn å hangle seg igjennom dagen, tro meg! :wtf:

Hvis du er usikker så burde du be om mer, ingenting er verre enn å hangle seg igjennom dagen, tro meg! :wtf:
Nei, ikke sant. Skal snakke med jordmoren i morgen om det også.. Må uansett innom legekontoret å få tatt influensavaksinen. Litt vanskelig å vite I DAG hvordan jeg føler meg neste mandag. Ting kan jo gå så fort i et svangerskap. ><

Nei, ikke sant. Skal snakke med jordmoren i morgen om det også.. Må uansett innom legekontoret å få tatt influensavaksinen. Litt vanskelig å vite I DAG hvordan jeg føler meg neste mandag. Ting kan jo gå så fort i et svangerskap. ><
Helt sant, er umulig å vite hvordan formen er fra dag til dag nesten :rolleyes: Må også høre om influensavaksine i morgen når jeg skal innom! Takk for påminnelse!

Back
Topp