Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

4+2
Uvi-stix var negativ i natt i alle fall. Roer meg med det til nå. Fått legetime 16. Desember, når jeg er 7+3. I tillegg har jeg skrevet med en privat jordmorklinikk her i byen ang ultralyd etter 13. Desember (dvs, etter 7+0). Så får vi se :)

I dag har jeg ikke merket noe spesielt av symptomer. Litt murring bare. Mulig for travelt til det, pluss at jeg har spist ca hele tiden (ikke rukket å bli sulten).

Jeg er så spent! Første minepæl er å komme seg til tirsdag. :)

605bab526a04fc639e332e3608e5e959

Ingen ord trengs her :')
Så koselig!!! Gratulerer! Kjenner jeg blir så glad når andre blir gravid ❤️ til og med folk jeg ikke følger eller kjenner :P

Jeg får liksom ikke testa eller gjort noe før jeg får tilbake mensen. Ammer fortsatt så må bare smøre meg med tålmodighet.

Lykke til! Krysset fingrene for deg❤️

Så koselig!!! Gratulerer! Kjenner jeg blir så glad når andre blir gravid ❤️ til og med folk jeg ikke følger eller kjenner :P

Jeg får liksom ikke testa eller gjort noe før jeg får tilbake mensen. Ammer fortsatt så må bare smøre meg med tålmodighet.

Lykke til! Krysset fingrene for deg❤️

Takk for det ❤ Får håpe tr snart kommer tilbake til deg da, sånn at du i det minste får begynt :)

Bør kanskje tenke på å få flyttet dagboken. Hører ikke lenger til her :p

4+3 i dag. Det er deilig for hver eneste time uten blod og smerter ♡ Bare føle på at, JA, jeg er fremdeles gravid. Ømheten i puppene har avtatt bittelitt, og andre symptomer kommer i små bølger. Gleder meg veldig til de digitale kommer i posten! Håper på de kommer på mandag, og at de da sier MINST 2-3 !! :)

Bestilte de på søndag fra UK, og de ble sendt på mandag.. Så kan komme når som helst. :)

4+5

To dager igjen til den første "magiske" grensa. :)
Jeg tar det litt mer med ro nå. Joda, merker at jeg kikker etter blod hver gang jeg går på do, men.. Jeg har ingen grunn til at babyen IKKE skal være frisk. Sjansen er større for at det går bra, enn at det ikke gjør det. :)

Har hatt bursdagsselskap for 7åringen i dag. Korsryggen sliter noe veldig, og jeg er så trøtt nå at jeg helst bare vil legge meg.. Er relativt lite symptomer å melde fra om. Litt ømme pupper enda, trøtthet og småuggenhet, men ellers lite. :p

Du må si ifra når du flytter dagboken da :) jeg vet ikke om varslene henger med om en tråd blir flyttet? :)

Du må si ifra når du flytter dagboken da :) jeg vet ikke om varslene henger med om en tråd blir flyttet? :)

Den er allerede flyttet :p
Men varslene skal følge med om man følger.. det har de i alle fall gjort på de dagbøkene jeg har fulgt:)

Back
Topp