Hehe! Ja, man gir seg ikke på testinga før man får 3+Blir nok ny i morgen tidlig - bare for å se om det blir 3+ på konsentrert urin![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe! Ja, man gir seg ikke på testinga før man får 3+Blir nok ny i morgen tidlig - bare for å se om det blir 3+ på konsentrert urin![]()
Hehe! Ja, man gir seg ikke på testinga før man får 3+![]()
Godt du har en i reserve. Er jo noen som må litt ut i uke 6 (altså 5++) før de får 3+ på digitalIkke sant :')
Har en til digital i postgang også. Så.. Om det ikke viser 3+ i morgen, så har jeg en til å teste på senere.![]()
Godt du har en i reserve. Er jo noen som må litt ut i uke 6 (altså 5++) før de får 3+ på digital![]()
Hurra!Men ikke jeg!![]()
![]()
5+1 i dag. I dag skal hjertet begynne å slå. Symptomene er for det meste ømme pupper/nipler og ekstrem trøtthet, men også lett svimmelhet på dagtid.![]()
5+3
Å, det er deilig å kunne skrive uker, i stedet for pp og cd ♡
I dag har jeg hatt en emosjonell dag. Blitt rørt av alt mulig. Altså.. Et innslag om brannøvelse på nrk super? Tårene rant. Føler meg så teit
Jeg har også gått opp 1,5 kg allerede, og magen er kommet!! Selvsagt er det oppblåsthet og ikke mage-mage, men.. synes godt likevel. Om det fortsetter sånn her, blir det vanskelig å holde tett til jul..!
Har også purret litt på time til TUL hos de private her i byen. De skulle ringe meg når de visste ang timer. Håper på ledig kapasitet i uke 51
De er nyåpnet fra November av, så de har ikke alt utstyret på plass enda.. Bare låner litt for noen uker av gangen. Så vi får se..! Håper det blir da..!
Sååå herlig å skrive uker og dager ja!Når får du vite om du får time da?
Jeg har enda ikke tatt kontakt med legesenteret her ang graviditeten. Venter litt til selv om jeg tenker jeg vil tidlig inn og ha litt tettere oppfølging denne gangen.
De skulle ta kontakt. De vet ikke helt selv enda. Ulempen med noe som er nytt, er jo denne prøvefasen i starten. De driver og tester ut hvilket UL-utstyr de ønsker bruke, og har hatt et til låns i November. Nå er det sendt tilbake, og de venter på å få låne et annet apparat.. Slik jeg forstod det. Altså - bare bra at de tester og finner noe bra. Det må jo bety at de ender opp med noe med "god sikt". Slik at man ser noe tidlig..? Men litt dumt at man får litt sånn.. kanskje-svar..
Når tenker du evt ta kontakt..? Sånn som det gikk her nå, følte jeg meg mye tryggere selv bare jeg hadde passert 5+0..
6+2
8 dager til legetime, og sjansen for SA er under 7%.
I utgangspunktet skulle jeg ha fri neste fredag, da legetimen er, men fikk forespørsel om å jobbe. Så.. Da blir dét siste dag før juleferien. Enda ikke fått noe respons ang TUL. Håper å få høre noe snart.. Har ikke noe medisinsk grunn til å ville ha det, så tviler på at jeg får noe henvisning fra legen..
Var litt kvalm 6+0, men nå er det borte igjen. Teit å håpe på svangerskapskvalme, men.. jeg føler at det vil være feil uten symptomer.. teit tanke - det skal jo ikke ha noe å si. Jeg blør ikke og har ikke vondt, og derfor bør jo alt være som det skal..
Ja. Og i morgen enda høyere sjanse for at det går bra. Det må da gå veienOver 93% sjanse for at det går bra [emoji173] Skjønner deg veldig godt, i begynnelsen vil man veldig gjerne ha masse symptomer, betryggende. Plutselig ligger vi rundt doskåla alle sammen og trygler om at det skal gå over [emoji173]
Ja. Og i morgen enda høyere sjanse for at det går bra. Det må da gå veien
Er akkurat det [emoji14] Altså.. det er greit å være symptomfri, men er litt vanskelig i denne perioden før man har sett liv på UL, før man kjenner spark... Symptomer er det eneste man har [emoji14] Prisgir meg de små symptomene som faktisk er der enda![]()
Det er rart det der hvordan man aldrig "er fornøyd"6+2
8 dager til legetime, og sjansen for SA er under 7%.
I utgangspunktet skulle jeg ha fri neste fredag, da legetimen er, men fikk forespørsel om å jobbe. Så.. Da blir dét siste dag før juleferien. Enda ikke fått noe respons ang TUL. Håper å få høre noe snart.. Har ikke noe medisinsk grunn til å ville ha det, så tviler på at jeg får noe henvisning fra legen..
Var litt kvalm 6+0, men nå er det borte igjen. Teit å håpe på svangerskapskvalme, men.. jeg føler at det vil være feil uten symptomer.. teit tanke - det skal jo ikke ha noe å si. Jeg blør ikke og har ikke vondt, og derfor bør jo alt være som det skal..
ÆÆÆÆÆ!!
Tenkte litt på det med TUL i dag.. At det var rart jeg ikke har fått noe respons enda.. bare.. noe respons [emoji14]
Også tikket det inn en sms her i stad!
Time i morgen 18.30!!
Kjenner jeg gruer meg! Herregud, tenk om de ikke finner noe!?