Lillafrosk dagbok ❤️ Gravid med nr5 ❤️

Er så fint ❤️ bare to dager til 5+0 - selv om jeg tenker jeg heller teller mot 5+2. Da burde hjertet ha begynt å slå for en dag siden, og det er vel helst da ting kan gå galt :bag: (skal jo ikke det! Men det er en milepæl å passere 5+1, tenker jeg). Oh, skal lage meg en fin milepæl-liste nå, tenker jeg ❤️

Detta kommer til å gå helt fint- denna er en terminspire :love7 :talk017 :love017 Deilig å passere grensen for kjemisk! Er lissom over den verste humpen, men klart det alltid er deilig å passere 12+0❤️ Tenker det er en kjempefin idé, skriv en milepæl-liste, du:binkybaby

Detta kommer til å gå helt fint- denna er en terminspire :love7 :talk017 :love017 Deilig å passere grensen for kjemisk! Er lissom over den verste humpen, men klart det alltid er deilig å passere 12+0❤️ Tenker det er en kjempefin idé, skriv en milepæl-liste, du:binkybaby
Ja det blir bra ❤️ Akkurat fått registrert inn graviditeten hos St Olavs, og de var litt imponert over suksessraten min :p

Ja det blir bra ❤️ Akkurat fått registrert inn graviditeten hos St Olavs, og de var litt imponert over suksessraten min :p

Det er helt fantastisk, og det er da vi jentene her inne også imponert over :love7

Milepæler for dette svangerskapet:

• 5+2 - passere dagen hvor hjertet begynner å slå
  • 7+0 - Tidlig ultralyd
  • 9+x - NIPT
  • 10-11 - første legetime
  • 8-14 - første JM time
  • 12+0 - SA avtar drastisk
  • 12-13 - OTUL
Tenker vi starter med det :smiley-ashamed004

Nr 1 fra i morges. Nr2 fra nå. Hadde jeg bare ventet med den digitale noen timer, så kanskje jeg hadde fått 3+ på dette :hilarious: sterkere enn kontrollstreken nå ❤️

Snapchat-2125477289.jpg

Btw, om noen lurer på hva jeg mener med ekstremt oppblåst...
Sånn her har jeg sett ut siden 8dpo. Jeg kan ikke TRYKKE magen ut lengre engang. Greit at magen ikke er flat fra før av, men det her er ille..!

Vis vedlegget 464424
Sånn føler jeg meg også. Selv om jeg bare er oppblåst nå, at det ikke er baby som gjør magen sånn, så tror jeg ikke at vi kan holde det hemmelig så lenge :p

Sånn føler jeg meg også. Selv om jeg bare er oppblåst nå, at det ikke er baby som gjør magen sånn, så tror jeg ikke at vi kan holde det hemmelig så lenge :p
Neeij, vanskelig det :bag:

4+6
Til og med metode slår ut bedre enn make sure :p
IMG20250710164939.jpg

Men nå er teststreken sterkere på alle. Litt skuffet over enda 2-3 på digital med disse testene, men er vel like rundt hjørnet med 3+. Og den kan jo være svært lunefull; med å ikke slå ut før langt uti, tross høyt nok hCG.

IMG20250710165004.jpg

Tok en sånn også, og er jo strek på T3 (som betyr 3-4 uker gravid). Tror det er ca 2000 mIU på T3, og rundt 10.000 på T4? T2 er vel ca 150-200 et sted, og T1 er 25 mIU.

Jaaa!!!!

5+0

IMG20250711130647.jpg

Dye-stealers og 3+!!Også på 5+0! Tidligste jeg har fått ❤️ Helt fantastisk. Har enda ikke store symtomene. Men kommer kanskje til neste helg :)

Milepæler:

• 5+2 - passere dagen hvor hjertet begynner å slå
  • 7+0 - Tidlig ultralyd
  • 9+x - NIPT
  • 10-11 - første legetime
  • 8-14 - første JM time
  • 12+0 - SA avtar drastisk
  • 12-13 - OTUL

Hurra for den FINESTE testen en kan få :cool05 :smiley-bounce012 :love017 :smiley-bounce016:gen014:happy093:talk017 Kanskje twins denna gangen?:binkybaby:binkybaby

Kanskje?? Men gutter gir jo ofte litt lavere hcg enn jenter, så rart om det skulle være gutt den ene gangen hcget oppfører seg normalt til høyt. :p

Jeg vet ikke? Jeg får jo høy hCG-stigning med guttene? :binkybaby Så kan jo hende❤️

Back
Topp