Gravid 5+4
Ikke jeg som tok test i dag bare fordi det er tre dager siden jeg sluttet på progesterontilskudd, og måtte forsikre meg at spiren fremdeles utvikler seg..
Neida, ser bra ut dette, altså!! Det er 10 dager til ultralyd, og jeg er spent! Satser på at det er liv laga inni der, sånn at jeg kan puste lettet ut
Egentlig glad jeg kan gå nygravid på denne tiden av året. Husker da jeg ventet oktober -21 baby, det var dødens på sommeren.. måtte sette meg ned og drikke vann hele tiden, og hovnet opp overalt
Ikke at vi nødvendigvis er plaget med skrekkelig varme her jeg bor da. Varmt her nå, denne uken. Og jeg gidder faktisk ikke klage noe på at det er "for varmt". Sannsynligvis den eneste uka med sommer vi får her i Nord, og det er mer sol og temperaturer enn vi vanligvis får.

Så det skal nytes så lenge det varer.
Ikke kjempebegeistret for kleggen, da. Ungene er relativt oppspist - i alle fall 3åringen, som attpåtil har fått lopper i senga

Loppekur gitt de mistenkte, sengetøy skiftet - så satser på det blir bra nå. Hun er liiivredd insekter, så hun hadde det ikke kjempekjekt under bading i dag

Helt enormt mye klegg, og ikke ville de dø heller. Likevel, så tror jeg vi satser på bading i morgen også. Kanskje vi får fyre på bålplassen ved vannet om det blir ille; det hjelper vel litt..
• 5+2 - passere dagen hvor hjertet begynner å slå
• 7+0 - Tidlig ultralyd (ikke lenge igjen!!!)
• 9+x - NIPT
• 10-11 - første legetime
• 8-14 - første JM time
• 12+0 - SA avtar drastisk
• 12-13 - OTUL