Lillafrosk dagbok ❤️ Gravid med nr5 ❤️

Sammenlignet bp'en min med din, her.. men rart om jeg skulle få 3+ nå, er bare 4+3 :p men skal prøve ta min enten 4+5 eller 4+6 8)

Kjempefiiiiin BP :gen014 :love017 :binkybaby :talk017 Kan det være twins? Blir spennende å se når du får 3+ denne gangen:love7

Disse var fra med F i 2023: tatt på dammen urin som digital 2-3
Screenshot_20250707_134651_Gallery.jpg
Screenshot_20250707_134655_Gallery.jpg

Screenshot_20250707_134706_Gallery.jpg
Screenshot_20250707_134714_Gallery.jpg
Screenshot_20250707_134722_Gallery.jpg
Screenshot_20250707_134736_Gallery.jpg
Screenshot_20250707_134753_Gallery.jpg

Last edited:
Staven der tidlig eller vanlig bp? Kan liksom ikke sammenligne makesure'n siden den er så dårlig for tiden :hilarious:

Staven er tidligtest. Make sure har tapt seg veldig. De er egentlig ikke brukenes lenger, synes jeg!:confused: Bruker helst BP, men vet der kan være forskjell fra test til test i styrken der og.

Staven er tidligtest. Make sure har tapt seg veldig. De er egentlig ikke brukenes lenger, synes jeg!:confused: Bruker helst BP, men vet der kan være forskjell fra test til test i styrken der og.
Det er synd, for make sure har vært DRITBRA før. Ikke for det, den gav strek tidlig da. Den bare gir svakere stigning enn den pleide.

Det er synd, for make sure har vært DRITBRA før. Ikke for det, den gav strek tidlig da. Den bare gir svakere stigning enn den pleide.

Ja, førhen var MS tha bomb, men not so much anymore, ney:sorry:

4+4 :Heartbigred

Har tatt to tester på morran, men begge ser ut til å være svakere enn de to i går ettermiddag :bag: Men morgenurin er ikke alltids best, så er nok mest det :p
I går bestilte jeg time til ultralyd, så nå er det ultralyd fredag 25.07 !

17 dager igjen ;)

Måtte bestille et stykke unna, for ingenting var ledig nærmere. Menmen.
Edit; nvm, den var ikke svakere likevel. Den første var det, tok en til, og sjekket før fargestoffet var ferdig å flyte gjennom. Dette ser jo riktig bra ut. ;)
IMG20250708073531.jpg

Last edited:
4+4 :Heartbigred

Har tatt to tester på morran, men begge ser ut til å være svakere enn de to i går ettermiddag :bag: Men morgenurin er ikke alltids best, så er nok mest det :p
I går bestilte jeg time til ultralyd, så nå er det ultralyd fredag 25.07 !

17 dager igjen ;)

Måtte bestille et stykke unna, for ingenting var ledig nærmere. Menmen.
Edit; nvm, den var ikke svakere likevel. Den første var det, tok en til, og sjekket før fargestoffet var ferdig å flyte gjennom. Dette ser jo riktig bra ut. ;)Vis vedlegget 464609
Fine, fine testen :love017

4+5
Regnet ikke med mer enn 2-3 uansett i dag altså, men har 1 test igjen - og det er jo testdag i dag :hilarious:

Men tenker jeg ringer inn gravid i dag i alle fall ;)

Mon tro om jeg kan få 3+ i morgen :smiley-ashamed004 Lyst å prøve, selv om det innebærer nye tester om den ikke slår ut. ;)
Snapchat-999123384.jpg

4+5
Regnet ikke med mer enn 2-3 uansett i dag altså, men har 1 test igjen - og det er jo testdag i dag :hilarious:

Mon tro om jeg kan få 3+ i morgen :smiley-ashamed004 Lyst å prøve, selv om det innebærer nye tester om den ikke slår ut. ;)
Vis vedlegget 464679
Åh så fint å kunne ringe inn med den nyheten! Selv om du begynte testingen før så er det jo egentlig en milepælsdag idag? :smiley-bounce012 :hello2:Heartred

Åh så fint å kunne ringe inn med den nyheten! Selv om du begynte testingen før så er det jo egentlig en milepælsdag idag? :smiley-bounce012 :hello2:Heartred
Jaa, er jo litt gravid på ordentlig når man ringer inn! Kan ikke ringe før kl 9 da, og da på callback - men det blir !

4+5

Vis vedlegget 464679

Nydelige tester, søta :love7 Herlig at du nå offisielt er GRAVID:talk017

Nydelige tester, søta :love7 Herlig at du nå offisielt er GRAVID:talk017
Er så fint ❤️ bare to dager til 5+0 - selv om jeg tenker jeg heller teller mot 5+2. Da burde hjertet ha begynt å slå for en dag siden, og det er vel helst da ting kan gå galt :bag: (skal jo ikke det! Men det er en milepæl å passere 5+1, tenker jeg). Oh, skal lage meg en fin milepæl-liste nå, tenker jeg ❤️

Back
Topp