LillaBobler's PrøveDagbok

Du har testet eller? [;)]
 
ORIGINAL: Kakken

Du har testet eller? [;)]

 
den over kom kanskje ut litt feil, har fått så sykt kort syklus etter jeg tok wild yam å bidro...
 
men nå har jeg slutta med det å det har gått 2 mnd å i dag er jeg på da 21 så nå håper jeg at den blir på 28 dager igjen.. krysser fingrene nå [:)]
 
dag 23 nå[:D] det ser lovende ut at syklusen er tilbake til normalen, da håper jeg tr dukker opp på søndag eller holder seg vekk for noen mnd[:D]
 
Nå har jeg gått 26 dager[:D][:D] enda ingen TR lovende, ser ut som syklusen min har gått tilbake til 28 dager igjen[:D][:D]
 
bare 2 dager til nå så får vi vente å se om TR dukker opp på søndag. da blir jeg glad. for da er jeg tilbake i gamet å skal aldri mer døtte i meg wild yam å bidro[8D]
 
dukker den ikke opp blir jeg like glad men da burde testen lyse postiv mot meg, men lite sannsynlig for det er jo på pp 23 eller 24 nå så
 
nå er jeg på dag 27[:D][:D]
dette ser bra ut. da er den vel egentlig som normalt igjen syklusen min da. gjør jo ikke noe om tr dukker opp i morra, men den kan helst vente til søndag så det får gått 28 dager eller august neste år[8D][8D]
 
men det er lite sannsynlig er i pp 23 nå tror jeg, eller 24 er litt usikker. gaaad så lang tid dette skulle ta.
 
men om den ikke dukker opp så tester jeg nok til neste helg kanskje, tørr ikke før orker ikke skuffelser [:'(][:'(][:'(]
 
måtte så klart ta en G-test nå rundt 12 tiden i kveld jeg den ble sååå klart negativ[:'(][:'(]
 
visste det vel, men var kanskje feil tidpungt å ta den på  også???
venter tr til søndag
 
Så spennende!![:D][:D]
 
ORIGINAL: Lambi`83

Så spennende!![:D][:D]

 
Jaa[:D]
 
men må si jeg har mista litt håpet etter testen jeg tok sent i går kveld[&o] 
men venter TR i morgen så jeg får se da
 
Søndagen er her men det er ikke TR[:)]
 
kjennes som jeg skal ha tr hver sekund, det sånn var det sist jeg var gravid også, jeg prøver å vente noen dager til. tørr ikke teste, ikke en negativ til slengt i tryne. skal vente til 34 dager det er det lengste jeg noen gang har gått før....
 
så da tester jeg dagen etter julaften da, om jeg holder ut til det haha så sprøtt om jeg er gravid, sist jeg var gravid var jeg 12 uker på julaften å satt bare å tenkte på det[8D]
 
Tr har enda ikke dukket opp, er nå 1 dag over IKM da...
 
eneste jeg kjenner til er at jeg har tr smerter innimellom, å masse luft i magen men det har så klart jeg en forklaring på[8D] smertene er fordi tr sikkert dukker opp snart å all lufta i magen er sikkert fordi jeg ikke har vært noe flink til å spise fiber i noen dager nå[:D] jadda vi sier iallefall enn så lenge...
 
satt på morgenen i dag å tenkte å ta en test men jeg gjorde det ikke fordi jeg er redd for skuffelsen.
 
ingen symptomer, det hadde jeg heller ikke med første mann så.
 
tenkte å teste dagen etter julaften hvis jeg holder til da[:D] for så langt over har jeg i såfall aldri gått før[:)]
 
ORIGINAL: Miss_Grumpy

Så spennende!
for at en spire har klort seg fast! [;)]

 
ja dette er kjempe spennende, har så mens smerter også så det kjennes jo som tr er rett rundt hjørne, men måtte sjekke på do nå å ikke noe tr.
 
men er jeg ikke gravid nå så håper jeg den tr kommer fort...
 
har bestemt meg for å ta en test til i morgen tidlig[&:][:-]
 
hvis ikek tr har dukket opp, blir den negativ skal jeg prøve å slå meg til ro med at tr er rett rundt hjørne.
skulle hatt tr Søndag å nå er det tirsdag....
 
nå er jeg 3 dager over IKM men testen jeg tok natt til mandag var negativ, klarte jo ikke å holde meg til nmorgenen nå heller jeg vettu[:-]
 
jeg gir opp jeg er på dag 32 nå da pleier å være på 28. ,em di siste mnd har den vært alt ifra 19-25 å det er jo alt forkort, men nå er den jo alt for lang. hva skjer med kroppen min[8|]
 
jeg har gått 34 dager ca 5 ganger i m itt liv så vi fr vente å se til dagen etter julaften da.
 
å hvis jeg skal teste potiv vet jeg ikke for med forje mann glemte jeg meg helt vekk å testet på dag 36
 
endelig skal jeg fra dratt t gyn å sjekket om det er noe galt med meg[:)]
 
ORIGINAL: LillaBobler

endelig skal jeg fra dratt t gyn å sjekket om det er noe galt med meg[:)]

Ja, leste dette [:)]
Håper veien fremover ser lysere ut nå [:)]
Godt å se deg igjen! [:D]
 
ORIGINAL: Kakken

ORIGINAL: LillaBobler

endelig skal jeg fra dratt t gyn å sjekket om det er noe galt med meg[:)]

Ja, leste dette [:)]
Håper veien fremover ser lysere ut nå [:)]
Godt å se deg igjen! [:D]


Takk igjen [:)]
Ja det håper jeg også, fikk mld fra lege kontoret i dag om at jeg fikk lege time 3 mars han ville ikke sende henvisning før jeg har vært der[8|] lurer på hva jeg skal hos han[:-] må dit bare for at han skal sende en henvisning.

jaja
 
Vet det er sjelden jeg skriver, men jeg har jo null mensen har ikke hatt det på flere mnd[:-]
eller når jeg SKAL ha det kommer det ikke, så 2-3 dager etterpå kommer det litt rosa på papire, så noen dager etter det igjen renner det litt brunt rosa, så er det over ferdig[8|]

bestilte time hos lege for snart 2 mnd siden,  var der i begynnelsen av mars å ble henvist til gyn, fikk time 20 juni[:-]

så da kommer jeg sterkere tilbake
 
ORIGINAL: LillaBobler

Vet det er sjelden jeg skriver, men jeg har jo null mensen har ikke hatt det på flere mnd[:-]
eller når jeg SKAL ha det kommer det ikke, så 2-3 dager etterpå kommer det litt rosa på papire, så noen dager etter det igjen renner det litt brunt rosa, så er det over ferdig[8|]

bestilte time hos lege for snart 2 mnd siden,  var der i begynnelsen av mars å ble henvist til gyn, fikk time 20 juni[:-]

så da kommer jeg sterkere tilbake

Whaaaaat? Det er jo evigheter til [&:]
Men koselig å se nicket ditt igjen i alle fall [:D]
 
Back
Topp