LillaBobler's PrøveDagbok

hva er det om skjer[&:] hvorfor får jeg ikke postiv EL test [:-]
 
Jippi fikk endelig positiv EL test i dag[:D]
da burde alt være i den skjønneste orden.
i dag har jeg vasket badet å det trengtes for å si det sånn[8D]
 
 
ORIGINAL: Hønsa

Fikk ikke lest hele dagboka di, typen maser på at jeg må komme meg bort fra pcn og se film med han ..hehe :-)
Men skal bli spennende å følge deg videre- håper spira sitter denne gangen!! :-) Lykke til :-)

 
hihihi disse typene[:D][:D]
ja nå håper jeg den sitter snart også, men jeg gir nok ikke opp så lett alikevel[:)]
å tusen takk [:D]
 
Nå er jeg små stressa, men klarer liksom ikke la være å skriv da[8D]
skal rekke å dusje å hente mini i bhg på 10 minutter[8|][:-] haha
Uff hun venninnen min som fikk postiv G-test her for ett par dagen siden, ble innlagt på sykehus i går stakar, jenta er jo kjempe tynn fra før og har gått ned 5 kilo å gjør ikke noe annet enn å spy hele tiden..
håper det går bra med henne, vi skal dra dit i morgen en liten tur å besøke ho[:)]
da blir ho Glad vel[:D]
 
men som jeg sa har nå 8 minutter igjen for å dusje å hente mini, sorry 7[8D][8D]
(rekker jo ikk det da)
 
God Morgen
nå er det jammen høsten ser jeg, kjedelig å ikke sto opp til sol.
nå sitter jeg å mini å se på Madagaskar[8D]
Jeg tenkte å komme meg i dusjen veldig snart å sette kursen mot sykehuset
å besøke min syke gravide venninne, hun var visst 7 uker på vei hun da hun fant det ut her om dagen.
så det var ikke så ille langt alikevel da.
 
sliiiten vil sove mer[:)]
men det kan jeg ikke, må lever penger til bilen, må få ringt typen, så til sykehuset igjen tror jeg har det travl kl er 2 alt jo[&:]
 
TR:20.09.2010
Min fruktbare periode:28.09.2010 - 03.10.2010
Eggløsningen finner sted:01.10.2010
20/1
TR
BIDRO
 
21/2
TR
BIDRO
 
22/3
TR
BIDRO
 
23/4
TR
BIDRO
 
24/5
BIDRO, WILD YAM

 
25/6
BIDRO, WILD YAM

 
26/7
BIDRO, WILD YAM

 
27/8
BIDRO, WILD YAM
Begynne å EL teste just in case

EL testa/negativ
 
28/9
BIDRO, WILD YAM
FRUKTBAR PERIODE
 
29/10
BIDRO, WILD YAM

EL testa/negativ
FRUKTBAR PERIODE
 
30/11
BIDRO, WILD YAM

EL testa/negativ
FRUKTBAR PERIODE
 
 
1/12
FRUKTBAR PERIODE
BIDRO, WILD YAM

EL testa/negativ

2/13
FRUKTBAR PERIODE
BIDRO, WILD YAM

EL testa/negativ

3/14
FRUKTBAR PERIODE
BIDRO, WILD YAM

EL testa/negativ

4/15
BIDRO, WILD YAM

EL testa/negativ
 
 
5/16
WILD YAM
EL testa/POSTIV[:D]
 
 
6/17
WILD YAM
 
7/18
WILD YAM trippeldose
svak postiv EL test
8/19
WILD YAM Trppeldose
 
9/20
WILD YAM tok 1
 
10/21
WILD YAM tok 1

11/22
WILD YAM tok 1
12/23
WILD YAM tok 1
13/24
WILD YAM tok 1
Rosa på papire[8|]
er jo bare 8 dager siden EL[:-]
kjenner at det er TR[:'(]
er det mulig a? å få TR 8 dager etter EL
14/25
å der kom TR[:@][:@] en uke for tidlig[:-]
15/26
16/27
17/28
18/29
19/30
TR??
 
Er dette mulig da?
Jeg har brukt bidronning gele og wild yam denne pp (bare sånn at dere vet)
 
det er ca 8 dager siden jeg fikk postiv EL test.
åetter jeg var på do i stad kikket jeg ned i do[8D] (vet ikke hvorfor jeg gjorde det haha) men synes tisset så litt rosa ut, var ikke mye jeg tisset men, så tok papir å tørket med å der ble det også  lys rosa.
 
å innimellom kjenner det ut som TR skal dukke opp har skjedd 2 ganger i dag.
 
men er det mulig å få TR 8 dager etter potiv EL test[8|][8|][8|]
 
jeg er vel ikke helt normal jeg[:-][8|]
 
siste TR: 14.10.2010
Min fruktbare periode: 22.10.2010 - 27.10.2010
Eggløsningen finner sted: 25.10.2010
Termin: 20.07.2011





1/14
DUMME DUMME TR
Da er et bare å starte på bidro igjen, prøver en pp til


2/15
TR
Bidro


 3/16
TR
Bidro


ME and my man wet to party[:D][:D]

4/17
TR
Bidro



5/18
Bidro


 
6/19
Bidro

Jeg og min kjære datter på 3 år skal gå modell i kveld[:-][&:]

hater det, men hva gjør man ikke for venner, bare flere hundre folk som er der[:o] forje gang sa jeg aldri mer om jeg skal drite meg ut sånn[8D]

7/20
Bidro
 
8/21
Bidro
 

9/22
Bidro 

10/23
 
11/24
 
12/25
 
13/26
 
14/27
 
15/28
 
16/29
 
17/30
 
18/31
 
19/1
 
20/2
 
21/3
 
22/4
 
23/5
 
24/6
 
25/7
 
Movie, sitter å ser på step up å step up 2 the streets[:D]
Elsker sånne danse filmer, men nå skal jeg snart se Dear John der er han også med han skuespillern fra step up filmene[8D] Channing Tatum eller noe[8D]
 
også skal jeg se å hus/leilighet eller noe sånt for nå skal vi kjøpe noe[:D]
 
Siste TR: 14.10.2010
Min fruktbare periode: 22.10.2010 - 27.10.2010
Eggløsningen finner sted: 25.10.2010
Termin: 20.07.2011


1/14
DUMME DUMME TR
Da er et bare å starte på bidro igjen, prøver en pp til


2/15
TR
Bidro


 3/16
TR
Bidro


ME and my man wet to party[:D][:D]

4/17
TR
Bidro



5/18
Bidro


 
6/19
Bidro

Jeg og min kjære datter på 3 år skal gå modell i kveld[:-][&:]

hater det, men hva gjør man ikke for venner, bare flere hundre folk som er der[:o] forje gang sa jeg aldri mer om jeg skal drite meg ut sånn[8D]

7/20
Bidro

8/21
Bidro
 

9/22
Bidro 

10/23
Bidro

11/24
Bidro

12/25
Bidro/trippel wild am
El teste også vel har jo helt glemt det [:-]
da har jeg EL testa å den ble postiv som bare det den, rett etterpå dukket baby opp så dro han i dusjen hihihi
men hadde vel EL i går som jeg trodde jeg da...

13/26
 Bidro/Trippel wild yam
nå må snart min kjære komme hjem fra jobb[:)]
 hva skjer med denne kroppen etter jeg begynte med bidro å wild yam så har jeg bare 25 dager å bare tull, sorry det jeg skriver  men da jeg å typen hade sex i stad å jeg gikk på do etterpå bare rant det brunt ut[8|] å jeg hadde postiv eltest for 2 dager siden, mulig den var postiv før også men glemte å teste. er det normalt
14/27
 wild yam
 TR dukka ikke opp noe jeg trodde den skulle pga det som skjedde i går, takk å lov venter den ikke akkurat enda...
15/28
Wild yam
ikke noe mer for jeg var sint [8D] 
16/29


etter vi har sex å jeg tørker meg kommer det blod[8|]
for 3 dager siden var det brunt?
hva skjer med meg a? opplever aldri sånt jeg, tr kommer brått  fosvinner. disse wild yam pillene å birdo har fucka opp hele syklussen min jo[:-]
kanskje bare prøve en av dem om gangen, neste skaljeg bare prøve bidro å neste der bare wild yam så får vi se...
 
17/30
 
sliten føler meg ikke bra, slapp i hele kroppen
18/31
 
Syk feber [:'(] å kom rødt på papire så tr kommer vel da
19/1
Dukker dumme TR opp en uke etter postiv EL test dene gangen også?? det vil bare dagen vise[:-] 
å tr dukka opp her[8|]
 
Er så glad for at jeg har den typen jeg har[:D][:D]
har kjøpt bokstaver til veggen til snuppa mi så nå skal hun snart få navnet sitt på veggen over senga[:)]
må prøve på noe nytt [:D]
skal bare male di først[:)]
 
Nå må jeg bare klage over typen min for første gang i mitt liv, iallefall som jeg er skikkelig forbanna[:-]
 
han jobber med biler å har sikkert en haug av biler selv, men min splitter nye bil skulle han låne til sverige i dag[:'(]
det var ikke bare en liten tur til sverige det tok 6timer, okei greit tenkte jeg. så etter 3 timer sender han mld:jeg tror du må fylle på olje på bilen din å skifte olje filter for olje lampa lyser[:-][&:]
 
jeg tenkte what å du fortsetter å skal kjøre i 3 timer tilbake også[8|] HALLO stikk å kjøp olje da tulling. men penger er jo så dumt å ta med seg da[8|]
 
jeg blir små irritert å begynner å stresse for bilen er helt ny[:(] å var svin dyr. så jeg ringer til broren min å spør. han spør om typen min er skada i hue som fortsetter å kjøre når olje lampelyser[&o] jeg blir enda mer stresset....
broren min ser at det tar knekken på turboen eller noe i den duren om han fortsetter å kjøre siden det er disel motor. å uansett skulle ikke det der være mulig for det ble fylt på å skifta olje filter for 3 mnd siden[:-]
 
uansett da han kommer endelig tilbake å ar med sviger broren sin så jeg tør liksom ikke å spørre hva han tenker med... han som selv jobber med bil burde vite dette. jeg starter bilen for å kjøre den i garasjen å ser at olje lampe lyser da for pokker ikke[:@] det står bare fyll på olje, men alievel så er det vel ikke lurt å kjøre 3 timer når det står i displayet? [&:]
 
åh kjenner det er godt han skal sove os faren sin i natt så jeg får roa ned nerva haha[8D] ja jeg overreagerer sikkert litt, men men
 
dette er første gang jeg nesten hadde lyst til å små krangle litt[8D] men nå sitter jeg her alene å ser tv deilig innimeloom det også [:)]
 
hahah dumme mannfolk :-P neida :-P

skjønte ikke helt den der kalenderen din...

er ikke vi forbi dag 25 nå da :-)?
 
ORIGINAL: Hønsa

hahah dumme mannfolk :-P neida :-P

skjønte ikke helt den der kalenderen din...

er ikke vi forbi dag 25 nå da :-)?

 
haha disse mann folka [8D]
jeg dro til bil butikken jeg kjøpte bilen i, i dag å han sa den lampa betyr at den må på service fordi km visern sto på over 60tusen, men da sa jeg den var på full servise fr 3 mnd siden så sier han da ar di bare glem å nullstille den[:D][:D] takk å lov for at det bare var det[:)]
 
haha så jg ringte typen på morran å han var så forberedt på at jeg var forbanna fortsatt[8D] å da jeg snakket helt vanlig kom det bare u av han: er du blid igjen du a så bra [8D][8D] da kommer jeg hjem nå[8D] hahaha ler han er morsom noen ganger[:D][:D]
 
ja den kalendern her inne i dagboka mi eller hva skal jeg kalle den da der jeg skriver når tr kommer å når jeg har EL, når jeg tar på edit så kommer dte bare massetall å tull når jeg bruker google crom.. men bruker den ikke lenger når jeg er på bv [:)]
 
da 25? er jeg på bærtur?[8D][8D]
 
bare dytter denne opp litt. er ikke så aktiv her for jeg er rett å slett dæv syk om dagen[X(]
kommer tilbake så fort jeg er i form
 
hva skjer med syklussen min [&:] den skal være 28 dager[:-]
 
skulel aldri prøvd wild yam å bidro
 
Back
Topp