LillaBobler's PrøveDagbok

LillaBobler

Betatt av forumet
Da fortsetter vi prøvingen...  PP 26 over 2ÅR[:-][8|]

26.08.10 - 25
20.09.10 - 24
14.10.10 - 18
01.11.10 - 20
21.11.10 - 33
08.02.11 -
 
Første dag i siste mens:                     26.08.2010
 

Min fruktbare periode:      06.09.2010 - 11.09.2010  
 

Eggløsningen finner sted:                    09.09.2010
 

Termin:                                            04.06.2011
 
1/26
TR kom[:'(]
Skiftet felger på bilen
Vært ute med sambo og Prinsessa å handlet i mange timer[:-] sliten
2/27
Var på no bil opphuggeri i 3 timer med gutten min[:-]
 
3/28
 Skal ut med lillemor å gutten min i kveld, blir koselig[:D]
nesten ikke mer tr

4/29
 TR borte så tidlig[8|]
5/30
Vasket bilen i dag *puh* 
6/31
 Ikea shopping[:D]
7/1
Ikea igjen[:-]
8/2
Malt i hele dag å ryddet hjemme
9/3
Da har jeg endelig fått wild yam, b-vitaminer og bidronninggele så får vi se om det virker da
10/4
Vært hos eks svigers i dag å henta gull ungen som sov der i natt
11/5
 Ikke gjort noen ting i dag egentlig[:)]
12/6
fruktbare periode
Vært ute med my man, så gikk vi en tur i skogen haha
13/7
fruktbare periode
 
14/8
fruktbare periode
 
15/9
fruktbare periode
EGGLØSNING
prøve å få gjort noe hjemme i dag
16/10
fruktbare periode
CHEJINET PIROZ BET

17/11
fruktbare periode

18/12
 
19/13
 
20/14
 
21/15
 
22/16
 
23/17
 
24/18
 
25/19
 
26/20
 
27/21
 
28/23
 
ORIGINAL: Fraggle

Grattis med dagbok. [:D]

Håper det klaffer fort for dere, ser dere har prøvd lenge..
Her på FS blir du iallefall tatt godt vare på av oss andre mens du prøver.[:)]


 
Tusen Takk[:D]
Håper det klaffer snart jeg også
 
Jeg må bare fortelle en liten historie som skjedde på mandag[:D]
 
kort fortalt: jeg har ei venninne hun er 9 år yngre enn meg, men vi ble gode venner for mange år siden da det viste seg at jeg drev med en type som tydelivis ble sammen med henne mens jeg å han holdt på[8D] trenger jeg si noe mer.. hahaha vi har aldri kranglet å har vært venner siden den dagen[:D]
 
Hun ble sammen med en kompis av meg for en del mnd tilbake...
å om mandagen ringte hun meg å fortalt hun var i byen, hun lurte på om hun skulle til legen å få tatt en test, men legen var stengt..
så jeg sa det at jeg kjøper en test til deg, men da skal du tisse på ett glass å jeg ta den for deg mens du sitter i stua å slapper av[8D][8D]
hun var ikke helt enig i den der, så hun tisset på glasset, jeg stakk testen oppi vi telte sammen satt på korken å la testen pent på vasken, jeg la ett ark over fordi jeg ville ikke at hun skulle se med en gang, så glemte hun seg litt bort å gikk å satt seg i stua å slappet av....
jeg tok bort arket å så det ene vindu hadde fått en tydelig sterk strek, dette trodde jeg var det vindu hvor det vises at testen er utført riktig, men det var det ikke [8D] etter å ha skumlest bruksanvisningen fort så skjønte jeg at hun var definitivt gravid[:D][:D]
 
Før jeg rakk å se fjeset hennes klarte jeg å skrike ut ja M..... da skal du bli mamma da[8D] da kom en reaksjon jeg IKKE hadde forventet henne[&o] hun hyl grein som aldri før[:(] jeg spurte hva det var for noe, nei det visste hun ikke, men hun kunne da ikke få noe barn hun var jo bare 18 år snart 19....
jeg spurte hun hvorfor ikke om det var festing, penger hva hun uroa seg for, nei det var vel det at hun var redd for å bli alene...
vi satt å snakket litt å jeg spurte hvorfor hun ikke ville ha babyen
å hva som gjorde at hun ville ha...
 
hu dro hjem å fortalte det til pappaen sin som så klart mente hun burde ta abort, men at han kom til å støtte henne uansett valg.
hun valgte abort[:(] jeg sa det får du F&%¤ ikke lov til plis tenk mer enn 4 timer på det...
greit hun skulle tenke litt lenger, så skulle hun snakke med typen sin.
 
jeg fortalte henne hvordan jeg synes det var å ta abort å jeg ba henne om å snakke med sviger søstra si som gjennom gikk samme tingen for ca 1 år siden.
 
etter  ha snakket med oss begge gikk hun mer for å beholde, å jeg fikk streng beskjed om at ho kom til å mer eller mindre bo hos meg for hun trengte hjelp til dette her når typen var på jobb[8D][8D] noe jeg gjør med glede[:D]
 
så nå tengte vi egentlig å gå med mage samtidig så jeg må stå på gitt
 
nå har jeg lest litt på nett å i morgen skal jeg kjøpe wild yam å bidronning gele, men er det noen som vet helt sikkert hvordan dette skal tas å kan jeg ta begge samtidig?

men nå er kl kvart over 2 på natta så jeg får stupe i seng om jeg sal klare å stå opp kl 8 å kjøre lille i bhg[:)]
 
Vært på bilopphuggeri med typen i hele dag[:-]
jeg var så sliten[:'(]
 
Snuppa stakar var veldig klar for å kjøre karuseller i dag, men så ble det ikke noe av[&o]
stakars babyen min sovnet i bilen, da jeg skulle løfte henne opp å bære henne inn sa hun are nææi, men jeg fikk henne inn å la henne på senga mi, med klærne på, hun skulle bare slappe av litt sa hun, å zzz der sovnethun fort gitt.
men nå tror jeg a jeg skal vekke henne å spørre om hun il bli med i butikken for det må vi..
Hun hater å stå opp, men må man så må man noen ganger. i morgen har vi ikke tid så vi må pent gjøre dte nå...
 
Gratulerer med dagbok! [:D] Håper dere snart lykkes med nummer to! [:D] Syns dere har prøvd lenge nok også nå [:)]
 
ORIGINAL: Kakken

Gratulerer med dagbok! [:D] Håper dere snart lykkes med nummer to! [:D] Syns dere har prøvd lenge nok også nå [:)]

 
 
Tusen Takk begge 2[:)]

ja nå skal vi virkelig stå på, for det er snart så jeg gir opp iallefall, men det er jo da det skjer sikkert hehe, var jo sånn med første mann, men som dere vet så er det ikke akkurat lett å gi opp[&o]
 
ORIGINAL: Kakken

Gratulerer med dagbok! [:D] Håper dere snart lykkes med nummer to! [:D] Syns dere har prøvd lenge nok også nå [:)]

[:)]
 
Da har jeg bestilt følgende:
Bidronning Gele
Wild Yam
B-vitaminer
og EL tester

håper di kommer snart jeg er på min 3 dag av tr nå, kanskje jeg rekker det den pp[:-]
hope so


Lillemor ligger i senga å skal få ta noen timer på øye, siden vi skal være ute i kveld ganske sent.
det blir nok morro for henne [:D][:D]
 
God Morgen Alle Prøvere/å alle andre
sov litt lenge i dag her i huset[:D]
nå sitter jeg å snuppemor å se på askepott[:)]
vi spiste eggerøre å røkt laks på morgenen
mmm det var godt med fisk var det hun hadde å si[8D]
 
Nei jeg får vel komme meg i senga om jeg skal klare å stå opp i morgen[:-] zzzz.....[8D]
 
Snart skal jeg begynne med EL testing så får vi se om jeg forstår noe av det =)
i dag har jeg malt å malt å atter malt[:-] men jeg blir liksom aldri fornøyd[:'(]
det er ett sånn vetrineskap eller hva det heter[8D] lettet sakt ett skap med glassdører[:D]

 
Zzzzzzzzz[8D]
 
Hello[:D]
dagene går så fort, skulle nesten ha hatt fler timer[8D]
kjørte tingeling til bhg på morgenen, dro hjem og dusjet.
så dro jeg til mannen min som sov rett borti gata her i natt
han dusjet å så var det rett til biltema å shoppe i dag visst nok, på vei hjem brå svingte han av inn mot skogen[8|][8D]
å sa han bare skulle inn i skogen å tisse[8|]
så han forsvant inni der å plutselig vinket han meg bort [8D][8D]
jeg løp ut av bilen...
Tralalalalalala


vi reiste hjem å han dro på jobb, nå har jeg å tingeling spist å vi skal besøke han på jobb[:D]

jeg blir aldri lei den mannen *sukk*
4år enda ikke sliten av han en gang[:)][:)]
 
i morgen er det EL
 
ORIGINAL: LillaBobler

i morgen er det EL



Hurra! Og LYKKE TIL!
 
Høres ut som du har en fantastisk mann:):)
Litt kos i skogen er aldri feil:P;P

Lykke til med EL!!
 
Back
Topp