LILLA LAG -SLANKEKRIGEN!

Hei jenter!

Denne uka har virkelig gått helt skeis!! Det er nesten flaut....
Det har ikke blitt mye slankemat, akkurat, har i grunn ikke blitt så mye mat i det hele tatt. I dag klarte jeg også å gå på butikken skrubbsulten og med energinivået på null - så da kom jeg hjem med sjokolade.
Men det verste er egentlig at jeg ikke har dårlig samvittighet. Det er kjempelenge siden jeg spiste sjokolade og slikt godteri, så akkurat idag gjør det ingenting. Men får skikkelig dårlig samvittighet ovenfor dere, for dette fører IKKE til vektnedgang - heller tvert imot...
I morgen har jeg siste eksamen også, kanskje jeg får mer lyst å ordne sunn mat etter det, skal lage hvertfall 4 retter fra scratch iløpet av 2-2,5t.
 
Hei jenter!

Denne uka har virkelig gått helt skeis!! Det er nesten flaut....
Det har ikke blitt mye slankemat, akkurat, har i grunn ikke blitt så mye mat i det hele tatt. I dag klarte jeg også å gå på butikken skrubbsulten og med energinivået på null - så da kom jeg hjem med sjokolade.
Men det verste er egentlig at jeg ikke har dårlig samvittighet. Det er kjempelenge siden jeg spiste sjokolade og slikt godteri, så akkurat idag gjør det ingenting. Men får skikkelig dårlig samvittighet ovenfor dere, for dette fører IKKE til vektnedgang - heller tvert imot...
I morgen har jeg siste eksamen også, kanskje jeg får mer lyst å ordne sunn mat etter det, skal lage hvertfall 4 retter fra scratch iløpet av 2-2,5t.
 
Hei jenter!

Denne uka har virkelig gått helt skeis!! Det er nesten flaut....
Det har ikke blitt mye slankemat, akkurat, har i grunn ikke blitt så mye mat i det hele tatt. I dag klarte jeg også å gå på butikken skrubbsulten og med energinivået på null - så da kom jeg hjem med sjokolade.
Men det verste er egentlig at jeg ikke har dårlig samvittighet. Det er kjempelenge siden jeg spiste sjokolade og slikt godteri, så akkurat idag gjør det ingenting. Men får skikkelig dårlig samvittighet ovenfor dere, for dette fører IKKE til vektnedgang - heller tvert imot...
I morgen har jeg siste eksamen også, kanskje jeg får mer lyst å ordne sunn mat etter det, skal lage hvertfall 4 retter fra scratch iløpet av 2-2,5t.
 
Hei jenter!

Denne uka har virkelig gått helt skeis!! Det er nesten flaut....
Det har ikke blitt mye slankemat, akkurat, har i grunn ikke blitt så mye mat i det hele tatt. I dag klarte jeg også å gå på butikken skrubbsulten og med energinivået på null - så da kom jeg hjem med sjokolade.
Men det verste er egentlig at jeg ikke har dårlig samvittighet. Det er kjempelenge siden jeg spiste sjokolade og slikt godteri, så akkurat idag gjør det ingenting. Men får skikkelig dårlig samvittighet ovenfor dere, for dette fører IKKE til vektnedgang - heller tvert imot...
I morgen har jeg siste eksamen også, kanskje jeg får mer lyst å ordne sunn mat etter det, skal lage hvertfall 4 retter fra scratch iløpet av 2-2,5t.
 
Hei jenter!

Denne uka har virkelig gått helt skeis!! Det er nesten flaut....
Det har ikke blitt mye slankemat, akkurat, har i grunn ikke blitt så mye mat i det hele tatt. I dag klarte jeg også å gå på butikken skrubbsulten og med energinivået på null - så da kom jeg hjem med sjokolade.
Men det verste er egentlig at jeg ikke har dårlig samvittighet. Det er kjempelenge siden jeg spiste sjokolade og slikt godteri, så akkurat idag gjør det ingenting. Men får skikkelig dårlig samvittighet ovenfor dere, for dette fører IKKE til vektnedgang - heller tvert imot...
I morgen har jeg siste eksamen også, kanskje jeg får mer lyst å ordne sunn mat etter det, skal lage hvertfall 4 retter fra scratch iløpet av 2-2,5t.
 
Oj, rødttoppen. Hva skjedde med alle innleggene?
Jeg selv regner med oppgang fra sist uke, da jeg skeiet ut i helgen. Snikveide meg i dag tidlig og er på vei nedover igjen. Takk og pris for det
 
Oy - ja, det var kanskje i overkant mange... Har du sett på maken, heh *slette, slette, slette*
hehe, det var da enda bra, Nnem - er du i ketose?? Er det da sånn at en legger på seg mange kilo hvis en skeier ut? Hørtes jo skummelt ut...

Har ikke turt å snikveie meg denne uka... Har egentlig ikke tenkt på det heller, så får sikkert litt av et sjokk på fredag :P
 


Rødtoppen Hissig skrev:
Oy - ja, det var kanskje i overkant mange... Har du sett på maken, heh *slette, slette, slette*
hehe, det var da enda bra, Nnem - er du i ketose?? Er det da sånn at en legger på seg mange kilo hvis en skeier ut? Hørtes jo skummelt ut...

Har ikke turt å snikveie meg denne uka... Har egentlig ikke tenkt på det heller, så får sikkert litt av et sjokk på fredag :P

Ja, testet igjen i går og er i ketose. Noen legger på seg mye, andre ikke. Det er ikke fett du legger på deg i løpet av en helg f.eks. Er vannet som binder seg i kroppen. Plutselig får kroppen tilførsel av fler karbo og evt sukker. Kroppen for litt sjokk. Vannvekta forsvinner i løpet av 2 uker hos meg. Jeg øker også i vekt når jeg har eggeløsning.

 
heisann! her går der nok kun en vei: oppover! denne uka:/ sitter fortsatt med foten i været og klare ikke komme meg noen plass uten krykker:( så tror nok ikke vekta går noen anna vei enn oppover denne uka dessverre:( 
Men skal ta d igjen når jeg får kasta krykkene og stinga er vekk:) 
 
Har veid meg i dag. Ligger på + siden, men venter med å sende inn svar. Skal veie meg i morgen også.
 
sliter som pokker med å få sendt post til deg lillmi, så jeg skriver her så får du registrere det:)


heisann! da sender jeg inn idag jeg. Har utrolig nok IKKE gått opp denne uka men ikke ned heller. 

Dagens vekt: eks 72,4kg


Oppgang/nedgang i kg: 0kg


Oppgang/nedgang i %: 0%


Forrige ukes vekt: 72,4kg


Startvekt: 72,5kg


Nedgang totalt i %: -0,14%
 
Jeg har sendt deg pm lillmi, men vet ikke om du får den så legger den ut her også.

Dagens vekt: 134,9 kg
Oppgang/nedgang i kg: + 0,8 kg
Oppgang/nedgang i %: + 0,55%
Forrige ukes vekt: 134,1 kg
Startvekt: 137,4 kg
Nedgang totalt i %: - 1,76%
 
Dagens vekt: 87,5 kg
Oppgang/nedgang i kg: -0,8 kg
Oppgang/nedgang i %: -0,9 %
Forrige ukes vekt: 88,3 kg
Startvekt: 96 kg
Nedgang totalt i %: -8,98 %
 
Jaa, jenter. Jeg må dessverre skuffe dere: Jeg klarte ikke å holde løftet mitt... Jeg lovet dere oppgang, men må altså konstatere nedgang på 400g 

Så da blir det slik:
Dagens vekt: 79,2kg 
Oppgang/nedgang i kg: -0,4kg
Oppgang/nedgang i %: - 0,50% 
Forrige ukes vekt: 79,6kg
Nedgang totalt i %: - 5,71%


 
Da er den aller siste oppdateringen tatt for det lilla laget... Litt trist å tenke på at nå er det faktisk over for denne gangemoticon
 


Rødtoppen Hissig skrev:
Men går Summer82 ut? Hun har jo oppdatert.


Herlighet, er blind jeg... SORRY!!! Summer går ikke ut!!!;)
 
JIPPI!!!!Hele tre lilla jenter får være med videre til 1. finaleuka! Hurra for oss alle, jeg er superstolte av dere ALLE sammen! Vi har alle tatt et valg om å gjøre noe med vekta, det er det aller viktigste. Håper dere når måla deres alle sammen! Skulle øsnke vi kunne fortsatt som et lag sammen

Så roper jeg litt hipp-hipp for M3rl0t, Rødtoppen Hissig!!! (og meg selv:P) Nå får vi gi alt i uka som kommer sånn at vi kan prøve å få hverfall en av oss innenfor i selveste finaleuka!
 
Back
Topp