LILLA LAG -SLANKEKRIGEN!

Kan noen av dere hjelpe meg med og regne til % for jeg kan ikke matte [8D]

ORIGINAL: atene

Kan noen av dere hjelpe meg med og regne til % for jeg kan ikke matte [8D]

Det skal vi klare å få til! Vi får ta et lite kurs her inne[:D] Er egentlig ganske enkelt hvis du bruker en kalkulator[:)]

Fytti grisen for en dårlig dag dette har vært med tanke på mat inntaket! Egentlig har jeg hatt 3 sånne dårlige dager nå...[:-] Mannen har vært (/er) syk og da går hele dagen min opp i liminga[8D] Jeg er alt for vanemenneske til at jeg klarer å gjøre vanetingene mine hvis jeg ikke styrer dagen min selv... Så jeg har spist noen knaskegulerøtter, noen sukkererter, noen mandler og en vaffel og drikki et glass biloa og litt vann, "hurra"! Må kanskje legge til at jeg har sovi i noen timer midt på dagen også[8D]

Nei, nå må mannen bli firsk så jeg kan være fornuftig!!!

Får håpe mannen din blir frisk snart da! [:)]

Jeg har fått trena en del i dag så jeg blir sikkert skikkelig støl i morgen. Men blir spennende å se ang kostholdet om det holder til uka... Sliter litt med å holde meg unna sjokoladen i helgene [8|]

Jeg er hos mine foreldre i helga og er barnepike.. Vært her siden tirsdag, så får ikke trent eller noe.. Jeg MÅ på treningssenter for å få trent, har ikke selvdisiplin nok til å gjøre det på egenhånd.. Og med 5 barn i hus, så ser jeg frem til å komme hjem søndag kveld, bare jeg og mini.. Da blir det rett tilbake til spinning mandag, onsdag og fredag, også blir det opp igjen til slekta på bursdag på fredag.. Burde sikkert vært flinkere til å gå turer og slik når jeg er her oppe, men som sagt, er så tiltak med alle barna.. Matveien går det heldigvis ganske greit da, og vekta ser ut til å gå nedover heldigvis[:D]

Jeg har virkelig skeia ut denne halga..[:o] MEN i morra er det en ny da, med nye muligheter!
Jeg har skrevet ned hva jeg skal spise og når i morgen, for hvis jeg klarer en dag blir de
neste dagene enklere! Også går det mye bedre hvis jeg planlegger i forveien hva og når jeg
skal spise[:D] er veldig systematisk av meg, så hvis jeg ikke følger en nedskrevet plan blir jeg
litt deppa, sint og lei[8D] så det gjelder å holde seg på matta, godt innafor!! [;)]

ORIGINAL: Linn Renathe

Jeg har virkelig skeia ut denne halga..[:o] MEN i morra er det en ny da, med nye muligheter!
Jeg har skrevet ned hva jeg skal spise og når i morgen, for hvis jeg klarer en dag blir de
neste dagene enklere! Også går det mye bedre hvis jeg planlegger i forveien hva og når jeg
skal spise[:D] er veldig systematisk av meg, så hvis jeg ikke følger en nedskrevet plan blir jeg
litt deppa, sint og lei[8D] så det gjelder å holde seg på matta, godt innafor!! [;)]

Jeg bruker vektklubben.no jeg og skriver ned dagen i forveien hva jeg skal spise... blir såklart noen småjusteringer, men klarer å holde meg nogenlunde innafor ant kalorier[:)]

Gruer meg litt til i morgen. Skal først på barnebursdag og deretter på middag.
Men jeg skal prøve å holde meg unna faktisk.
Lillebror fyller 1 år på fredag og tenker å bake muffins eller kake til dagen og da får jeg heller smake da.

Håper dere har hatt en fin helg[:)]

ORIGINAL: Nnem

Lillebror fyller 1 år på fredag og tenker å bake muffins eller kake til dagen og da får jeg heller smake da.

Lykk til[:)] Det går nok kjempe fint. Alt med måte[:)]

ORIGINAL: *Tåka*

Lykk til[:)] Det går nok kjempe fint. Alt med måte[:)]

Synes det er litt vanskelig med tanke på at jeg går på ketolyse, men skal nok finne en utvei uansett[:)]

Jeg hadde veldig lyst til å glede min kjære denne helgen å bake rullekake, men med febersyk snuppe hele helgen og et tonn med jobbing hengende over meg så har det bare ikke blitt... Men kanskje like greit? [:)]
Ellers er jeg støl som fy i dag... Etter DEN harde treninga i går (men det var morro da!) [:)] Ellers håper jeg snuppa blir frisk igjen i morgen sånn at jeg får trimmen min frem og tilbake til jobb/bhg med vogn [:)]

Håper sykdommen forsvinner fort hos dere Lizz83!!!
Og sikkert like greit at det ikke ble noe av rullekaka[:D]

Hvordan har helga gått for dere andre???[:)]

Jeg klarte å holde unna kakene[:D]

Ble ganske lavkarbo vennlig det jeg har spist i dag.
Spent på vekten min i morgen[:)]

Jeg klarte å holde unna kakene[:D]

Ble ganske lavkarbo vennlig det jeg har spist i dag.
Spent på vekten min i morgen[:)]

Så flink du er [:D][:D][:D]

Jeg er så godt som frisk nå, etter 3 uker med sykdom. Kjenner jeg gleder meg til å trene igjen. Tør aldri å trene når jeg er syk, for da blir jeg jo aldri frisk igjen[:'(]

Jeg har skeia litt ut, men har holdt meg unna sjokolade og brus. Har drømt om sjokolade heile helga, men skal klare å holde meg til påske! Mitt store problem er å spise nok. Prøver forsatt å bli vant til lav-karbo, men det er så mye fett.. det går seg nok til etterhvert [:)] 

Har vært på besøk hos svigers i helgen. Hadde jo tenkt å gå mange turer og ikke spise snop og bare være sunn. Klarte å holde meg unna snopet, spiste forholdsvis sunt, men fikk meg bare en ordentlig tur.
Planen var zumba hjemme i kveld, men nå ligger jeg her med 2 tonn snørrpapir og nesesprayen som min beste venn [:(] Men i morgen må jeg bare stå på, da blir det alt på en og samme dag. Skal trene som fy de neste dagene - selv om nesen er potte tett...

idag har jeg ikke vært så veldig flink siden jeg dro på fotballkamp å der blei det pølse og brus [&:]

men ellers så e e no flink tror jeg[;)]

Kom igjen jenter.. Ny uke, nye muligheter!!!

Her har jeg hatt veiedag i dag, på 3 uker nå har jeg gått ned 5,7 kg og 14 cm rundt livet.. Hadde trodd det skulle stagnere snart, men den gang ei! Håper virkelig det fortsetter slik.. Så nå er det avgårde på spinning for litt blod, svette og tårer! Kampen for en tynnere kropp er definitivt i gang for fullt!!

Stå på alle sammen! Vi vet vi skal greie dette. Det er vi som bestemmer hvordan kroppen vår skal se ut. Det er vi som bestemmer hva vi stapper i munnen og hvor mye vi beveger oss ila dagen. Let's make a change!!

Æsj, jeg veide meg i dag, det ser ikke bra ut...[:'(]
Nei, nå får jeg legge meg i hardtrening og drikke mye mer vann, er så dårlig på vanndrikkinga. Har vært superflink og holdt meg unnna alt godis og koseting!

Back
Topp