Lil_Sol sin reise til barn nr 2 (født)❤️

Gratulerer så mye med dagen ❤️

31/05-2024

Sitter i sofaen ved siden av lillemor som sover i sin sleepicarrier. Den begynner å bli kort allerede nå, ser jeg. Om snaue 8 dager er hun 3 mnd. Jeg synes tiden går så altfor fort!

Vi har bært en del i Caboo Light som jeg fikk i babyshower. Vi har og testet ut ergobaby Embrace. Av de to liker jeg 100% cabooen best, ergobaby synes jeg ikke gir god støtte i det hele tatt, og bøyer jeg meg ned må jeg uansett støtte hodet hennes. Så den passer ikke oss annet enn til rask mathandling. Caboo light er som et ferdig knytt elastisk sjal, og det siste ordet er problemet - elastisk. Snuppa siger allerede, hun er ikke så liten lenger :love017 :shy: Derfor gikk jeg på Finn og fikk tak i et brukt vevd bæresjal fra Ellevill! Det kom i posten i dag, og WOW, jeg elsker det. Absolutt verdt ekstra jobb med YouTube videoer for å få til knytinga, så her i hus blir det mye øving fremover. Kjenner at når jeg bærer henne i sjal, føles hun lettere. Vekten blir bedre fordelt og man bærer mer med ryggen. Kan varmt anbefale å starte med f.eks caboo ligh / caboo close og deretter prøve vevd. Håper på å få bært i morgen! Trodde aldri jeg skulle glede meg til bæring:hilarious:

Snakk om å spore av, men da vet dere hva vi koser oss med for tiden. Siden 17 mai har hun (heldigvis) trivdes bedre i vognen igjen, og nå kan hun ligge der døsig og pludre litt mens vi går eller rugger, for å så sovne. Ja, med koseklut inni fjeset da. Bilkjøring er fremdeles noe hun virkelig ikke kan fordra, så det unngår jeg så mye jeg kan. Vet ikke helt hvordan få bukt med det.. Vurderer å tape et bilde av meg på seteryggen foran henne:laughing002

Hun bruker nå strl 62 i klær. Noe 56 passer enda, særlig sånne buksedresser/sparkedresser. Det er og mye 68 klær som ikke er spesielt for store. Lille store jenta mi :Heartpink

I kjent stil (liker å ha ting klart i god tid) har jeg kjøpt babyset, brett og pute til tripp trapp stolen. Tidspunkt til dåp er bestilt, og ila juni må dåpskjole også kjøpes. Bodyer og bukser i strl 50 og 56 er pakket vekk enn så lenge. Samboer foreslo at vi kunne gi bort noe:stop: «det passer jo ikke lenger?» sa han. «Nei… men det passer nestemann kanskje» sa jeg:hilarious: ikke helt enig i det enda, og med det har el testingen min hatt pause. Kanskje mest fordi jeg har glemt av det. Vi nyter livet, litt godt at det sinnsykt varme været har roet seg litt spør du meg. Deilig med sommer, men det gjorde seg med litt torden og!

God natt, der ute.
Snart
Til høsten kanskje
Når gresset skal pakkes inn
I den første rimen
Så går ønsker i oppfyllelse.

God natt :Heartred

13/6-2024
3 mnd

Nå sitter vi i bilen etter endt 3 mnd kontroll. Har ikke gått inn enda fordi lillemor sovnet så godt da vi var ferdige, og sover oftest bare 30 min.

Litt opp og ned i temperatur på lillemor siden tirsdag, ingen funn hos fastlege onsdag og heller ikke hos legevakt i går, og med temp på 37.3 i dag (med nytt termometer kjøpt i dag, stoler ikke på det gamle :hilarious:) ble det vaksinering. Hun fikk begge stikkene samtidig, noe jeg syns virket mer ålreit. Fort ferdig og lite gråt.

Vesla legger godt på seg, og ligger nå rett over den øverste kurven med sine 7790g! Det er opp 360g det på ei uke:angelic:

Hun følger utviklingen sin slik hun skal. Prater og babler massevis hver dag, strekker seg etter lekene sine og er sterk og fin i nakken. Vi snakket litt om introduksjon av mat. HS sa at dagens råd er at de gjerne fullammes til 6mnd og ikke får smake noe annet før det, men at det kan se ut som at det blir endringer. Vi var enige om at hun, hvis hun viser tegn til at hun er klar for det, kan få smake litt på mat fra 4 mnd. Hun har allerede smakt såvidt det er på aprikosmos og eple og pæremos (hjemmelagd). Fått litt på spissen av en skje, og that’s it. HS syns hun var flink til å bruke munnen sin også, og tror ikke hun har noe problem med å holde nakken sin ved 4mnd. Det tror ikke jeg heller. Vi snakket også om bytting fra bag til sportsdel, det var hun positiv til at kunne gå an, men at baby får sitte mot meg. Enig i det!

Utenom det, så er hun verdens mest herlige baby og helt perfekt. Hun har begynt å le også, og det er den fineste lyden jeg vet om! Vi nyter dagene, kommer oss på barseltreff, koser oss hjemme og tar livet med knusende ro. Ingen planer for sommeren annet enn å nyte tiden sammen.

God sommer til dere alle:Heartred

13/6-2024
3 mnd

Nå sitter vi i bilen etter endt 3 mnd kontroll. Har ikke gått inn enda fordi lillemor sovnet så godt da vi var ferdige, og sover oftest bare 30 min.

Litt opp og ned i temperatur på lillemor siden tirsdag, ingen funn hos fastlege onsdag og heller ikke hos legevakt i går, og med temp på 37.3 i dag (med nytt termometer kjøpt i dag, stoler ikke på det gamle :hilarious:) ble det vaksinering. Hun fikk begge stikkene samtidig, noe jeg syns virket mer ålreit. Fort ferdig og lite gråt.

Vesla legger godt på seg, og ligger nå rett over den øverste kurven med sine 7790g! Det er opp 360g det på ei uke:angelic:

Hun følger utviklingen sin slik hun skal. Prater og babler massevis hver dag, strekker seg etter lekene sine og er sterk og fin i nakken. Vi snakket litt om introduksjon av mat. HS sa at dagens råd er at de gjerne fullammes til 6mnd og ikke får smake noe annet før det, men at det kan se ut som at det blir endringer. Vi var enige om at hun, hvis hun viser tegn til at hun er klar for det, kan få smake litt på mat fra 4 mnd. Hun har allerede smakt såvidt det er på aprikosmos og eple og pæremos (hjemmelagd). Fått litt på spissen av en skje, og that’s it. HS syns hun var flink til å bruke munnen sin også, og tror ikke hun har noe problem med å holde nakken sin ved 4mnd. Det tror ikke jeg heller. Vi snakket også om bytting fra bag til sportsdel, det var hun positiv til at kunne gå an, men at baby får sitte mot meg. Enig i det!

Utenom det, så er hun verdens mest herlige baby og helt perfekt. Hun har begynt å le også, og det er den fineste lyden jeg vet om! Vi nyter dagene, kommer oss på barseltreff, koser oss hjemme og tar livet med knusende ro. Ingen planer for sommeren annet enn å nyte tiden sammen.

God sommer til dere alle:Heartred
God sommer til dere! :Heartred

Stadig ubesluttsom

Vi har igjen snakket litt om et barn til, og jeg klarer ikke å bestemme meg. Jeg tror jeg vil ha et barn til, men nå har det åpnet seg litt nye muligheter karrieremessig for min del. Det vil ikke bli realitet før om minst ett år, men da passer det så utroooolig dårlig om jeg skal ut i perm eller gå gravid det første året i den muligheten. Jeg vil ikke gå i detaljer fordi ingenting er skrevet eller offisielt enda. En annen ting er at jeg er så lei av å være kronisk rød og prikkete i ansiktet, men får ikke den behandlingen jeg antakelig trenger nå, dersom jeg planlegger flere barn.

På den ene siden er vi begge fornøyde med de to vi har. Samboer tror ikke han vil kjenne på noe savn eller anger for å ikke ha smidd mens jernet er varmt, men det er jeg redd for at jeg vil kjenne på. At det mangler en. Samtidig som jeg nå føler at det ikke mangler noen..

Også er det dette med alderen da, den går jo ikke akkurat nedover igjen, og vi prøvde lenge på lillemor + at vi måtte ha hjelp. Nå er det straks fire mnd siden fødsel og her er ingen syklus i sikte for å si det sånn. Jeg er 31 nå, og tenker at jeg kunne godt gått gravid i 2026 og født i 2027, lillemor vil være 3 år i 2027, så ingen krise aldersforskjell heller. Meeeeen så har vi og da en tenåring i hus om 3 år og enda mindre tid. Nei, jeg vet ikke. Klarer ikke å si «nei det blir ikke fler», men heller ikke «kjør på».

Føler jeg gjentar meg selv, men det er så framme i skallen dette med kanskje en nr 3 at jeg må bare få det ut:banghead:

Del gjerne dine synspunkt :dummy1:

Kan det være perioral dermatitt du har i ansiktet? Under graviditet behandles dette med skinoren, en azelaic acid på 20% som brukes jevnlig. Fåes på resept, enten hos lege eller nettlege.

Angående det å vurdere et tredje barn, så tenker jeg at usikkerheten er der for en grunn. Har man plass, tid og økonomi er det bare å kjøre på, sett utenfra. Man vet aldri hvordan fertiliteten utvikler seg når man blir eldre. Best å hoppe i det enn å kanskje måtte slite med å få det tredje barnet :Heartred
Karrieremessig så regner jeg med at mulighet ikke glir fra deg om du går raskt i permisjon etter å ha takket ja, selv om det kan føles litt dumt og vanskelig ut.

Som du sier er det ikke så lenge siden fødsel, så du har enda flere måneder til å kunne smake på tanken uten at det går utover aldersforskjellen på barna. Mulig at lysten blir sterkere når du følger med på eggløsning når syklus er tilbake, og ser hvor fort minste barnet vokser? :Heartred

Kan det være perioral dermatitt du har i ansiktet? Under graviditet behandles dette med skinoren, en azelaic acid på 20% som brukes jevnlig. Fåes på resept, enten hos lege eller nettlege.

Angående det å vurdere et tredje barn, så tenker jeg at usikkerheten er der for en grunn. Har man plass, tid og økonomi er det bare å kjøre på, sett utenfra. Man vet aldri hvordan fertiliteten utvikler seg når man blir eldre. Best å hoppe i det enn å kanskje måtte slite med å få det tredje barnet :Heartred
Karrieremessig så regner jeg med at mulighet ikke glir fra deg om du går raskt i permisjon etter å ha takket ja, selv om det kan føles litt dumt og vanskelig ut.

Som du sier er det ikke så lenge siden fødsel, så du har enda flere måneder til å kunne smake på tanken uten at det går utover aldersforskjellen på barna. Mulig at lysten blir sterkere når du følger med på eggløsning når syklus er tilbake, og ser hvor fort minste barnet vokser? :Heartred
Det er rosacea jeg har i ansiktet, men med prikker også så det ser så voldsomt ut når jeg er skikkelig rød og masse prikker :smiley-ashamed004

Tusen takk for at du deler synspunkt:Heartred Muligheten glipper ikke, men så dårlig timing :bag: Vi er enige om å bruke bare kondom nå, og ikke låse døra helt ang nr 3. så får vi se:smiley-angelic006

Du får bare ta tiden til hjelp så finner dere nok ut hva som er riktig etterhvert❤️ Bortsett fra med nummer 2 har jeg også følt veldig på ønsket om en til etter fødslene mine, men så har det bleknet litt før tankene har blitt sterkere igjen senere. Også denne gangen føler jeg det selv om vi egentlig var veldig enig om at vi er ferdig. Håper at følelsen blekner og ikke dukker opp igjen. Viss ikke må vi kanskje ta en diskusjon på det. Kroppen min trenger uansett en pause, de siste tre årene har jeg vært gravid i 2 av dem og ammende resten. Og skal vel iallfall (forhåpentligvis) amme i et år til.

Lillemor 4 mnd :love017

Den siste uken har vi vært igjennom magevondt på natt, som resulterte i 3 dagers pause fra smaksprøver. Det hjalp allerede på dag 2 og vi har fra torsdag av hatt gode netter igjen. Pustet mildt sagt lettet ut, for nattesøvn er jeg altså så avhengig av.

Lillemor ruller nå rundt fra rygg til mage helt selv, spiser fortsatt på hender og fingre, er ei skikkelig sprelsk frøken, prater når hun syns det passer seg, ler når noe er ekstra morsomt (dette må jobbes veldig for enda), putter alt av leker med varierende hell i munnen. Hun syns det er gøy å ta smokken fra min munn til sin, også med varierende hell:hilarious:

Hun er blid så og si hele dagen lang og gråter bare når hun er utålmodig og trøtt eller har vondt, så det er ikke mye gråting. Ikke kjempefan av å ligge på magen! Vi snur henne mye tilbake og satser på at det ikke er kjempelenge før hun forstår hvordan selv.

Jeg har lagd mat til henne av økologiske matvarer selv, hun har fått smakt på gulrot, søtpotet, eple, pære, jordbær, sviske, aprikos, havregrøt, bokhvete og hirsegrøt. Aprikosmos og sviskemos er favoritter, liker også godt havregrøt bare den ikke er for tykk. Blander i litt mm i grøten hennes. Får 1SS grøt også spiser hun ikke alt. Puppen er dog favoritten enda, og foreløpig er det også nok. Ved 4 mnd kontroll veide hun 8.6kg og er 64 lang, så hun har det godt ja:Heartred

Rutiner er godt innarbeidet, og det er enklest for alle å følge dem. Legger seg for natten mellom 19-19.30 og sovner stort sett rundt 20-20.30. Opplever henne som mer fornøyd etter å først ha fått mm på flaske og deretter amme videre, så jeg er i gang med pumping igjen. På sikt ender vi nok opp med at hun får noe mme, men jeg prøver å pumpe nå også ser vi!

Fortsatt ikke veldig glad i bilkjøring, men det har bedret seg betraktelig!

6 måneder

Tiden går så altfor fort. 6 måneder allerede siden keisersnitt og verdens nydeligste lille tuppe kom til verden? Nei, trykk på pause!

Nå ruller hun fra rygg til mage og mage til rygg. Skubber seg bakover og pivoterer rundt seg selv, lager pratelyder (det går i ta ta ta og da da da, litt diverse hyling og i det hele tatt). Velger en leke til fordel for en annen, fører de lett til munnen, spiser litt fast føde om hun får holde skjeen selv.

Jeg hadde veldig lyst til å prøve BLW, men foreløpig synes jeg det bare er kjempeskummelt. Hun får ristet brød til å gnage på iblandt, men ikke alltid like interessant det heller. Med tiden blir det nok mer aktuelt å forsøke det.

Det er ikke kommet en eneste tann enda, noe puppene mine er veldig takknemlige for. Hun biter litt uansett og det er vondt nok uten tenner! Amming går veldig bra, ammer stort sett fra høyre pupp og pumper venstre 1-2 ganger i døgnet. Kan amme den 1-2 ganger ila dagen noen dager.

På dagtid sover hun stort sett 3x30 min dupper. Skal hun sove lenger må jeg trille tur, lar seg ikke lure av vuggefunksjonen gitt! Nå har jeg kommet i kontakt med ei lokalt som leier ut moonboon og skal teste ut om det har noe for seg. Hvis det noen gang blir en baby nr 3, så er det moonboon som står øverst på lista! Nå er det uaktuelt å kjøpe en når det er så kort brukstid igjen.
Veldig fornøyd med vogna, den fungerer godt i terreng, men noe risting blir det på de verste partiene.

Mor selv har fremdeles ikke fått igjen mensen, så det kan se ut til at det tar litt tid. Jeg klarer ikke huske når jeg fikk det tilbake etter første heller, men innbiller meg at det var rundt 10/11 mnd ? Haster ikke. Jeg kjenner at jeg tror egentlig ikke det blir fler, men ingen avgjørelse er tatt.

Det går alt i alt veldig bra med oss! Uendelig glad for at hun sover så godt om natten, noe hun utrolig nok har gjort fra dag 1. Føles som å ha vunnet i lotto.

Stor høstklem fra oss :Heartpink

IMG_2259.jpeg

Så hyggelig oppdatering :love017 Tenk at hun er et halvt år! Artig at hun er sånn på farta da :Heartred Husker ikke om du skrev om det tidligere, men hvorfor ammer du stort sett ene brystet? Har en godpupp og en heftigpupp her, så vet ikke helt åssen jeg skal løse det. For øyeblikket tar hun krangelen og jeg håper hun lærer å håndtere heftigpuppen etterhvert, men er jo litt slitsomt i mellomtiden..

Så godt det stort sett går greit! Her ble faktisk moonboon kjøpt inn i helga. Mye kveldsuro resulterte i at jeg bare måtte teste, var 50% salg på barnas hus og jeg tester uten motor i første omgang. Hittil fornøyd, så det kan jo testes? Det er god bruktpris på dem, så du taper sånn sett ikke så mye på det selvom ikke gjenværende brukstid er den beste :) Man ender opp med mye babygreier etterhvert altså :laughing002:smiley-ashamed004

Så hyggelig oppdatering :love017 Tenk at hun er et halvt år! Artig at hun er sånn på farta da :Heartred Husker ikke om du skrev om det tidligere, men hvorfor ammer du stort sett ene brystet? Har en godpupp og en heftigpupp her, så vet ikke helt åssen jeg skal løse det. For øyeblikket tar hun krangelen og jeg håper hun lærer å håndtere heftigpuppen etterhvert, men er jo litt slitsomt i mellomtiden..

Så godt det stort sett går greit! Her ble faktisk moonboon kjøpt inn i helga. Mye kveldsuro resulterte i at jeg bare måtte teste, var 50% salg på barnas hus og jeg tester uten motor i første omgang. Hittil fornøyd, så det kan jo testes? Det er god bruktpris på dem, så du taper sånn sett ikke så mye på det selvom ikke gjenværende brukstid er den beste :) Man ender opp med mye babygreier etterhvert altså :laughing002:smiley-ashamed004
Helt rart og fint å tenke på at hun allerede er 6 mnd, og så på farten! Blir fascinert over hvor rask utviklingen er!:bag:
Vel, jeg skulle gjerne ammet begge for å avlaste det ene, men jeg har generelt sterk utdrivning, og på venstre tror jeg det er tynnere, sterke stråler med melk som nærmest spyler henne i halsen:smiley-ashamed004 Og høyre leverer litt tykkere stråler, virker som hun håndterer/liker det bedre. Jeg vet ikke, hun blir bare krakilsk til tider med venstre, og roer seg så fort hun får den rette puppen:hilarious: Vil tro lille klarer begge etterhvert, det gikk seg veldig til ved 3-4 mnd mener jeg å huske! Men så ga jeg opp, enklere å bare amme fra høyre, og den produserer likevel nok. Hun får mellom 100-150ml pumpet melk fra venstre i flaske før legging, så det letter litt på arbeidspuppen:hilarious:

Ååh håper Moonboon gjør susen! Vet flere har handlet nå på salg, så om jeg skal kjøpe kjøper jeg nok brukt ja, men jeg tror vi kommer langt med å leie. Hun følger jo utviklingen som hun skal, og hvis hun setter seg opp ila 1-2mnd er det liksom mye penger for kort tid syns jeg:angelic: Jeg har dog kjøpt en Moonie bamse:shy:

Helt rart og fint å tenke på at hun allerede er 6 mnd, og så på farten! Blir fascinert over hvor rask utviklingen er!:bag:
Vel, jeg skulle gjerne ammet begge for å avlaste det ene, men jeg har generelt sterk utdrivning, og på venstre tror jeg det er tynnere, sterke stråler med melk som nærmest spyler henne i halsen:smiley-ashamed004 Og høyre leverer litt tykkere stråler, virker som hun håndterer/liker det bedre. Jeg vet ikke, hun blir bare krakilsk til tider med venstre, og roer seg så fort hun får den rette puppen:hilarious: Vil tro lille klarer begge etterhvert, det gikk seg veldig til ved 3-4 mnd mener jeg å huske! Men så ga jeg opp, enklere å bare amme fra høyre, og den produserer likevel nok. Hun får mellom 100-150ml pumpet melk fra venstre i flaske før legging, så det letter litt på arbeidspuppen:hilarious:

Ååh håper Moonboon gjør susen! Vet flere har handlet nå på salg, så om jeg skal kjøpe kjøper jeg nok brukt ja, men jeg tror vi kommer langt med å leie. Hun følger jo utviklingen som hun skal, og hvis hun setter seg opp ila 1-2mnd er det liksom mye penger for kort tid syns jeg:angelic: Jeg har dog kjøpt en Moonie bamse:shy:
Ja, de utvikler seg raskt! Gøy at hun er på farten da ❤️

Høres veldig likt ut som mine bryst det :laughing002 Akkurat samme og, høyre liker hu, venstre blir bare tull, må slippe og da står melkeprotein til alle retninger :smiley-ashamed004 Men artig å høre din løsning på det. Jeg føler det er et mas slik det er nå..

Moonie er fint da, håper den hjelper ❤️

Snart 8 mnd :Heartred

Lille, store jentami :Heartred Det går fremdeles veldig fint med oss, noen dager er tyngre enn andre da hun er veldig «mammadalt» i mangel på bedre ord. Jeg må legge henne hver kveld, også de kveldene jeg jobber. Utrolig deilig og fint å tilbringe så mye tid med henne, men jeg kjenner litt på at jeg nå er klar for å gjøre litt annet også. Derfor skal jeg ut og spise med ei venninne på fredag:cool:

Snuppa legger godt på seg, 11,12kg nå, til tross for at hun ikke vil ha så mye annen mat enn morsmelk enda. Og jeg har prøvd alt, føler jeg. Vi begynte tidlig også, og da var hun så ivrig! Nå? Not so much. Vi gir oss ikke og er ikke bekymret. Forsøker at det er koselig ved matbordet når vi spiser og ikke noe hastverk. Brød syns hun er godt, vil gjerne spise selv! Ingen tenner, så bruker litt tid på å tygge.

Hun er virkelig verdens blideste, fineste lille vesen og jeg er så takknemlig for henne hver eneste dag. Så lenge vi ventet, også var det hun som kom:Heartred Hun gjør mer så lykkelig hver gang hun smiler, og jeg må innrømme at det føles godt å være hennes favorittperson:shy: Hun lyser opp hver gang hun ser storebroren sin, og det varmer mammahjertet når han gjengjelder smilet og synes det blir mer og mer gøy jo mer hun får til å respondere. Fineste barna mine:Heartred

Det er fremdeles dager hvor jeg ønsker meg en til, og dager hvor jeg absolutt IKKE ønsker meg det. Når jeg tenker på å skulle få en til, føler jeg veldig på det å skulle dele oppmerksomheten mellom to små med mer like behov føles vanskelig. Med ti år mellom L og storebror, så er det jo ganske forskjellige behov hvor jeg kan kombinere litt tiden vi har sammen, eller at storebror helst vil gjøre sine ting selv. Det føles urettferdig ut ovenfor minstejenta å skulle få en baby til mens hun er så liten enda. Derfor har jeg nå konkludert med at så lenge jeg føler det slik, blir det ikke en til. Hvis det endrer seg er jeg åpen for ny vurdering. Ja, også må jeg jo nesten få tilbake syklus da, for den uteblir :hilarious:

Mens?

Heiheihallo!
Rask titt innom, jeg følger stadig med i kulissene på flere «kjente» :Heartpink

Jeg har i et par dager tatt EL tester igjen pga det murret så veldig i livmor her en kveld, og at de kan variere i styrke før de blir positive vet jeg, men lurer på om murringene jeg kjente kan ha vært EL. De to første testene ga to streker, jeg har bare fått absolutt negative etter fødsel. Tok en test til i sta, og den var igjen sånn kjempesvak test-strek som tidligere. Svakere enn de to andre med andre ord. Fasit får jeg ila 2 uker dersom el har vært.

Ingen aning hvordan syklusen vil være nå etter svangerskap og fødsel. Er litt spent på det! Ønsker å vite når mens kommer, som er hovedgrunnen til el-testingen. Om det blir et barn nr 3? Jeg vet ikke. Ikke nå med det første, samtidig så vil jeg gjerne gå gravid og føde «en siste gang». Dumme meg, romantiserer det hele. Var slettes ikke forberedt på at dette var siste gang, og føler jeg ønsker meg en revansj på tiden før fødsel, slippe å være så redd for smertene nå når jeg vet at jeg håndterte det godt:hilarious:

26/11 er det tilbake til 100% jobb og pappaen går ut i perm. Jeg gråt i går, synes det er for tidlig å dra fra lille bærtisen våres, vil bare være med henne hele dagen samtidig som litt egentid er sårt etterlengtet. Ikke lett å leve med dette mammahjertet her.

Bærtisen vår er nå snart NI måneder!! Hun ELSKER babysvømming, vinker til oss når vi sier «hei hei», viser hvor stor hun er, spiser helst fast føde selv, men det har heldigvis løsnet en del dette med fast føde. Tok tid, men siste uka har hun spist godt hvert måltid. Ikke spist opp, men spist godt nok :Heartred Skal veie henne i morgen for å bare følge med. Sist veiing var hun 11.12 kg, så vi må nok ha ny bilstol snart :Heartred Ammingen går fremdeles bra, høyre pupp som gjelder. Venstre har utrolig nok ikke tørka ut. Tenk det, fullamme baby med en pupp. Who knew!

God førjulstid til alle, jeg kommer tilbake senere :Heartred

Så koselig med en oppdatering ❤️ Blir spennende å se om syklusen kommer tilbake ja. Deilig med 9+9mnd fri fra mensen da :D

Syns tiden har gått så fort, tenk at det er jobb igjen allerede, og at hun vinker! Haha, stas :Heartred Nyt siste helga i permisjon også håper jeg at det blir fint å være tilbake på jobb og ❤️

Så koselig å høre fra dere! Du kan få låne siste del av min graviditet. :hilarious: Jeg er lei, hahaha.

Back
Topp