Like før?

Takk! Ble styrtfødsel og frøkna var ute til halv 6 i dag morges ;)

Oi! Håper du sitter igjen med en god opplevelse og at alt står bra til med dere <3
 
Gratulerer så masse [emoji173]️[emoji7]
 
Gratulerer så mye! :Heartred:Heartred
Gratulerer [emoji173]️
Oi! Håper du sitter igjen med en god opplevelse og at alt står bra til med dere <3
Gratulerer så mye[emoji64] [emoji173]
Oioioi!! Gratulerer så mye!!! ❤️
Gratulerer så mye til dere alle [emoji173]️[emoji1]
Gratulerer så mye :Heartred
Ååååhh, gratulerer så masse!!! [emoji177]
Håper vi andre er hakk i hæl på deg! [emoji56]

Kos deg masse med den lille og håper så klart at alt er bra med hele familien! [emoji177]
Gratulere så mykje! :)
Gratulerer så masse [emoji173]️[emoji7]
Gratulerer så masse!❤️

Takk! Jeg hadde 1 fødselslege, 2 jordmødre og en barnepleier, samt to til som sprang fram og tilbake, så følte meg godt ivaretatt og at de gjorde det som var best for frøkna :) De var nok mer stresset enn meg, for hun sank sånn på fosterlyden når jeg hadde pressrier, så de var ikke sikre på hvor mange hun tålte, men med ekstra oxytocin, sugekopp, saks og ikke mer enn 8 pressrier fikk de dratt henne ut :) Tror samboer hadde en mye mer traumatisk opplevelse enn meg stakkars!
 
Takk! Jeg hadde 1 fødselslege, 2 jordmødre og en barnepleier, samt to til som sprang fram og tilbake, så følte meg godt ivaretatt og at de gjorde det som var best for frøkna :) De var nok mer stresset enn meg, for hun sank sånn på fosterlyden når jeg hadde pressrier, så de var ikke sikre på hvor mange hun tålte, men med ekstra oxytocin, sugekopp, saks og ikke mer enn 8 pressrier fikk de dratt henne ut :) Tror samboer hadde en mye mer traumatisk opplevelse enn meg stakkars!

Å guri meg... [emoji15] du er tøff asså! [emoji109]
Det hørtes ut for meg som en ganske så heftig fødsel! [emoji15]
 
535a602d57bacb005fe80dd73ebc2c0f.png


Må bare holde ut... ikke lenge igjen nå [emoji120][emoji64]
 
Å guri meg... [emoji15] du er tøff asså! [emoji109]
Det hørtes ut for meg som en ganske så heftig fødsel! [emoji15]
Takk! Det var jo heftig, men jeg var så forberedt på at det ble å gå fort, ettersom vi selv som førstegangsfødene har veldig raske fødsler i familien, så da ble det ikke noe problem :) Det hjalp veldig å være mentalt forberedt på hvordan ting kan gå, men likevel med det i bakhodet at det blir som det blir :)
 
Back
Topp