gravid for siste gang
Blir kjent med forumet
Oi, såpass!
Irriterende når helsepersonell ikke gidder å ta en liten sjekk! De som vet hvordan ting skal kjennes ut ;p
Lykke til og håper at vi slipper lett vondt unna og kan få i januar ;p
Her prøves alt! Hehe.. jeg skulle egentlig til legen på kontroll, men på grunn av en liten stk. Spysjuka måtte jeg stå over den timen. Han er en av byens mest populære gynekologer, så jeg er spent på om jeg får noen ny time før fødsel
I morgen står fødepizza på middagsplanen, nå som formen begynner å ta seg opp, skal alt prøves! Nå vil vi ikke mer! Hun er jo ferdig å klar, så hvorfor ikke
Varmt bad og et par dråper rødt i glasset er prøvd i dag uten hell.... hun ble bare så rolig av det.... litt vel rolig....
jeg måtte kjenne om det var hodet som lå ned... måtte ta i for å få tak.. ikke det letteste å få til., men joda hun ligger godt neddi bekkenet med hodet. Det er ikke festet, men det var ikke så uvanlig hos flergangsfødene... Hun likte ikke at jeg kom å rikka på henne, så det skal jeg ikke gjøre mer.. hehehe.. stakkar lita...
Så egentlig er jo alt klappet og klart.... fødepizza i morgen, så får vi se hva vi tester ut iløpet av helga :-D