Like før?

Huff, ja, vær nå forsiktig om du går ut.. brodder er kjekt å ha på denne tiden..
Føden mente det var modningsrier jeg hadde i går kveld/natt, så hun mente det bare var noen dager til å vente.
Vel... vi får se..
Gjør som deg jeg... slapper av og prøver å tenke på andre ting.. :)
Det høres så betryggende er de som driver med slikt h er dag si at det kun er noen dager igjen! Krysser fingrene at du snart får treffe mageboer.

Brodder ble kjøpt inn i fjor ;-)
 
Ikke noe avslapping på meg idag :p
Her har jeg vasket hus, ryddet bil og montert bilstol og vugga i stua :) NÅ skal alt vært klart til han kommer, kanskje psyken på at alt er klart hjelper til med å starte!! Lov å håpe:)
 
Ikke noe avslapping på meg idag :p
Her har jeg vasket hus, ryddet bil og montert bilstol og vugga i stua :) NÅ skal alt vært klart til han kommer, kanskje psyken på at alt er klart hjelper til med å starte!! Lov å håpe:)

Er ikke det et tegn på at det er like før? Når man begynner å rydde og ordne? Nesting å sånn...
tror ikke det er lenge igjen før du er ferdig nå!! [emoji847][emoji122][emoji122]


Vi rydda garasjen i gårkveld, men lite action her nå :/ har stoppa helt opp...
tror jeg har en typisk tredjemann... en liten luring [emoji28]
 
Er ikke det et tegn på at det er like før? Når man begynner å rydde og ordne? Nesting å sånn...
tror ikke det er lenge igjen før du er ferdig nå!! [emoji847][emoji122][emoji122]


Vi rydda garasjen i gårkveld, men lite action her nå :/ har stoppa helt opp...
tror jeg har en typisk tredjemann... en liten luring [emoji28]
Hmm, vet ikke...men ingenting som skjer her bortsett fra en utålmodig storebror som helst skulle ønske lillebror var lekeklar :p

Stoppet helt opp? De er noen luringer de små! Får håpe de kommer ut frivillig før tiden og ikke med tvang på overtid ;)
 
Her har det vært murringer og ett par modningsrier om dagen siden nyttår, men i går hadde jeg vondt i ryggen og på kvelden hadde jeg en time hvor det begynte å gjøre skikkelig vondt, ble mer regelmessig mot slutten, men så roet det seg nok til at jeg la meg i stedet for å ringe føden ;) Har våknet tre ganger i natt pga vondt, og fremdeles vondt i ryggen i dag, så håper det er noe på gang nå :D Hadde egentlig vært helt knall om hun kom nå (38+1), må bare rekke å hente samboer på Gardermoen i ettermiddag først så er det perfekt :D
 
Her har det vært murringer og ett par modningsrier om dagen siden nyttår, men i går hadde jeg vondt i ryggen og på kvelden hadde jeg en time hvor det begynte å gjøre skikkelig vondt, ble mer regelmessig mot slutten, men så roet det seg nok til at jeg la meg i stedet for å ringe føden ;) Har våknet tre ganger i natt pga vondt, og fremdeles vondt i ryggen i dag, så håper det er noe på gang nå :D Hadde egentlig vært helt knall om hun kom nå (38+1), må bare rekke å hente samboer på Gardermoen i ettermiddag først så er det perfekt :D

Åååh, så spennende!!!
Masse lykke til! [emoji177][emoji16][emoji106]
 
Hmm, vet ikke...men ingenting som skjer her bortsett fra en utålmodig storebror som helst skulle ønske lillebror var lekeklar :p

Stoppet helt opp? De er noen luringer de små! Får håpe de kommer ut frivillig før tiden og ikke med tvang på overtid ;)

Syns nå litt synd på disse små som må være så veldig tålmodig med mamman sin og søstra som lar vente på seg... ‍♀️
( eller broren ) [emoji5]
 
Syns nå litt synd på disse små som må være så veldig tålmodig med mamman sin og søstra som lar vente på seg... ‍♀️
( eller broren ) [emoji5]
Ja! Min har holdt ut mye igjennom svangerskapet. Ikke mast eller noe, men nå så griner han når vi svarer at lillebror fortsatt er i magen og ikke venter i bilen eller ligger i vugga som står klar på stua :p
 
Her har det vært murringer og ett par modningsrier om dagen siden nyttår, men i går hadde jeg vondt i ryggen og på kvelden hadde jeg en time hvor det begynte å gjøre skikkelig vondt, ble mer regelmessig mot slutten, men så roet det seg nok til at jeg la meg i stedet for å ringe føden ;) Har våknet tre ganger i natt pga vondt, og fremdeles vondt i ryggen i dag, så håper det er noe på gang nå :D Hadde egentlig vært helt knall om hun kom nå (38+1), må bare rekke å hente samboer på Gardermoen i ettermiddag først så er det perfekt :D

Spennende! :)
 
Da ble det en tur på fødeavdelingen, målingene viser ca 3 sammentrekninger på 10 min, og jordmor fant nå 5-6 cm åpning :D Så da er det bare å vente i spenning :D

Så spennende! Lykke til! [emoji173]️
 
Da ble det en tur på fødeavdelingen, målingene viser ca 3 sammentrekninger på 10 min, og jordmor fant nå 5-6 cm åpning :D Så da er det bare å vente i spenning :D
Masse lykke til[emoji1]
 
Da ble det en tur på fødeavdelingen, målingene viser ca 3 sammentrekninger på 10 min, og jordmor fant nå 5-6 cm åpning :D Så da er det bare å vente i spenning :D

Lykke til!! ❤️
 
Da ble det en tur på fødeavdelingen, målingene viser ca 3 sammentrekninger på 10 min, og jordmor fant nå 5-6 cm åpning :D Så da er det bare å vente i spenning :D

Ååh! Spennende! Masse lykke til [emoji4][emoji177]
 
Da ble det en tur på fødeavdelingen, målingene viser ca 3 sammentrekninger på 10 min, og jordmor fant nå 5-6 cm åpning :D Så da er det bare å vente i spenning :D

Så spennende! Litt missunnelig her :D
 
Så spennende! Lykke til! [emoji173]️
Masse lykke til[emoji1]
Ååh! Spennende! Masse lykke til [emoji4][emoji177]
Så spennende! Lykke til ❤ må si jeg er sjalu :p
Så spennende! Litt missunnelig her :D

Takk! Ble styrtfødsel og frøkna var ute til halv 6 i dag morges ;)
 
Back
Topp