Like før?

Tusen takk! Alt står bra til å vi nyter dagene :) men kjenner jeg savner magen - noe jeg aldrig trodde jeg kom til å gjøre, iallefall ikke så kjapt etter! Hahaha, vi emosjonelle kvinner vi får til det meste :oops::D

Åy.. hva i alle dager?! [emoji15]
Da er jeg veldig spent på hva det er med magen du savner?!
For jeg gleder meg i hvert fall enormt til den skal bort [emoji28]
Bare det å kunne ligge godt... skal bli deilig [emoji177]
Men, jeg husker med sønnen min som hadde kolikk, da ønsket jeg han tilbake i magen :p
Kanskje Ikke helt det samme da men [emoji23]
 
Åy.. hva i alle dager?! [emoji15]
Da er jeg veldig spent på hva det er med magen du savner?!
For jeg gleder meg i hvert fall enormt til den skal bort [emoji28]
Bare det å kunne ligge godt... skal bli deilig [emoji177]
Men, jeg husker med sønnen min som hadde kolikk, da ønsket jeg han tilbake i magen :p
Kanskje Ikke helt det samme da men [emoji23]
Kan du si! Nei, magen generelt, sparkene og følelsen av å ha barnet i magen! Første gangen jeg snudde meg i senga uten magen begynte jeg å gråte for at det var så rart å ikke uffe seg og syntes det var så tungt :hilarious: men er ikke sikkert vi skal ha flere så er vell det at det var siste gang og følelsene rundt det som gjør at jeg savner det :) men veldig godt å ha ham ut! :Heartblue
 
Jeg kommer også til å savne magen! Skulle ønske jeg gikk gravid like lenge som elefantene; 2 år :love2:glasses9
 
Fått så mensensmerter i natt og har det fremdeles. Er dette starten på noe tro? Kan legge til at jeg er små kvalm og må på do hele tiden.
det er nok modningstegn :happy::happy::happy:
 
Back
Topp