libero. vs. pampers

Bruker rema1000 sine når de er små, og libero up&go når de begynner å makke på stellebordet.

Pampers er vel ikke bra? Eller stemmer ikke dette?:
239ce175c0be77fe06cc56610e3ba0d1.jpg
199b2b5301cb91e5d21254eef34a047f.jpg
Har selv lest mye rart om pampers. Mange finner glasskår, holder ikke, lukter vondt, gir eksem osv. Men aner ikke om noe av dette er sant. Har brukt dem pga at de var tilgjengelige og jeg likte ikke formen og syntes papiret i dem var rart. Men smak og behag.

Bare libero up and go! De som holder best på form og fyll :)

Vi har foretrukket libero. Leste nettopp at pampers har mineralolje i bleiene, og det er jo ikke bra for små stumper!

Jeg har lest at det ikke var sant at det er mineralolje i pampers, men vaselin.. Men jeg har ikke peiling :-)

Her går det i Libero :) men fikk masse pampers bleier i bleiekaken etter babyshoweren.

Syns pampers bleiene lukter ekkelt :P

Min erfaring er at vi brukte pampers i starten, men selv om de er mjukere, er libero bedre etter det. Pampers føles veldig tissetunge veldig fort. Noe libero (eller billigmerkene) ikke gjør på samme måte.
Dette er også min erfaring fra barnehagen. Det foretrekker jeg libero fremfor pampers. (Men legger meg så klart ikke borti hva foreldrene velger til sitt barn)

Libero har en klubb der du kan registrere poeng. Noen ganger er det fine premier, men må ofte spare en stund :)

Liker best Liberi, syns de andre lukter vondt

Back
Topp