libero. vs. pampers

Muumi mama

Betatt av forumet
Hei! gutten vår er 2 mnd og ca 5kg. Vi likte best libero de første ukene, men nå går det kun i pampers (str 2.).
Vet ikke helt hvorfor men det ble bare sånn. Hva er deres erfaring og hva liker dere best?

Ser også at libero har sånn side der man kan registrere poeng (man får det når man kjøper varer), har pampers noe lignende? er jo litt gøy å samle poeng og få en gave. (ELSKER pakker i posten, hehe!) :)

Jeg likte pampers i førsten, nr 1-3. Etter det er det Libero som gjelder.

Libero! Frøkna tisser gjennom pampers sine :p Er faktisk bare Libero som holder på henne :)

Her er det Libero for alle penga.. Alt annet skuffer i forhold =)

Vi brukte bare libero, gutten min ble så sår av pampers. Kommer til å bruke libero på jenta som kommer snart også

Begynner å bli ei lita stund siden men mener det var likt her i huset ;)

Bare lekkasje med libero ;)

Bruker stort sett bare Rema sine, men hvis de er tomme for det tar jeg Libero. Pampers syns jeg lukter ille og se setter seg fast på stumpen her :)

Libero :) og pampers dry bruker vi :)

Her er det bare libero som fungerer på lillegutt. Alt annet har han tissa gjennom :-p

Brukte mest pampers, vi. Synes de virket mykere...

Frøkna på tre måneder og ca 6,5 kg passer best i pampers. Libero klemmer rundt lårene og gir henne utslett i stumpen o_O Forsøkte rema-bleiene, men da luktet hun urin etter første dråpe, i tillegg til at fyllet klumpet seg noe innmari. Vet mange syns pampers lukter ille, men det kjenner vi faktisk ikke noe til...

Vi brukte mest libero da jenta vår var baby, prøvde pampers men da fikk hun utslett. :/

Brukte pampers da hun var helt ny, synes de er mykere. Bruker nesten bare libero nå (17 mnd)..

Back
Topp