libero. vs. pampers

Bruker litt av hvert, men mest pampers.

Her lekker alt annet enn pampers :-) han brukte libero helt i begynnelsen, men så måtte vi over på pampers.. Jeg synes pampers er mykere, og kjenner ikke noe lukt av dem som andre er plaget med :-)

Brukte libero til begge jentene, på gutten nå er det bare Pampers som holder tett.

Bruker kun libero her. Synes pampers lukter fælt. Men bruker den til nøds hvis jeg er på besøk og de jeg er hos har bleiebarn og bruker pampers.

Vi brukte libero etter å ha prøvd litt av hvert. Og endte opp på first price når dem passa!

Bruker stort sett bare Rema sine, men hvis de er tomme for det tar jeg Libero. Pampers syns jeg lukter ille og se setter seg fast på stumpen her :)
Sånn er det her og. Vi har brukt bare Libero i begynnelsen, men nå så jeg at Rema har nyfødtbleier også. Muligens prøve de denne gangen? Men til snuppa på 2 er det Rema og Libero up&go som gjelder.

Med første så tok vi libero først i bruk, rett og slett for d va d æ hadde best erfaring med fra barnehage...men testa pampers også, men da tissa ho bare igjennom og fikk masse utslett... Så her har vi kun brukt libero, vært ganga kor ho har lånt bleie eller fått feil bleie på seg i barnehagen...men uansett kordan merke uten om libero så fikk ho fullt av utslett...
Og no e d kun kjøpt libero til neste som kommer løpa noen uke...

Kun brukt libero til min. Synes pampers lukter rart. Og noen har sagt til meg at det er noe skumle stoffer i den?

Brukte libero den første tiden og endte opp med å bruke first price fra 3 mnd tror jeg? Mye billigere og like bra!:) aldri blitt vått gjennom eller hatt noe problemer med de, sitter bra på:)

Her har vi byttet frem og tilbake mellom de etterhvert som han har strekt seg og rompa har vokst:)

Libero for øyeblikket. Har en haug med pampers som vi fikk som jeg nok må bruke opp. Synes egentlig de bare lukter rart og føles merkelig ut. Liker ikke at det er lotion i de. Men men :p

Brukte kun libero. Eneste han tålte.
Pampers lagde dype sår i stumpen, og de andre billigmerkene ble han knallrød og sår av etter 10 min.
Når han var 3 år kunne vi bruke coop sine bleier hvis vi skifta ofte. Så de ble kun brukt i bhg siden de skiftet ofte.

Libero her også :) Nå som hun er eldre bruker vi rema 1000 sine også.

Brukte libero først. Gikk over til rema sine og nå bruker vi libero UP og go. Hu hater å ligge på stellebordet men får litt prestasjonsangst på potta.

Bruker rema1000 sine når de er små, og libero up&go når de begynner å makke på stellebordet.

Pampers er vel ikke bra? Eller stemmer ikke dette?:
239ce175c0be77fe06cc56610e3ba0d1.jpg
199b2b5301cb91e5d21254eef34a047f.jpg

Back
Topp