Letrozol/Femar??

[QgUOTE="Spirelykke, post: 20953404, member: 105813"]Vis vedlegget 168808 9 dpo å blenda test -.-

Når jeg ble gravid i 2014, så fikk jeg ultra svak g-test 12 dpo og positiv digital 13 dpo. Så 9 er nok litt tidlig :)[/QUOTE]
Er 10 idag å fortsatt negativ test. Blir så deppa av blenda test å tar nesten til tårene når tanta kommer i hus. Prøvd siden september 2014 nå :/

ImageUploadedByBV Forum1459342242.307301.jpg
hvis jeg legger skikkelig godvilja til kan jeg skimte en strek her. Men umulig å se på bildet:p

Vis vedlegget 168995 ser også ein ultra svak strek på min ( viser nokk ikke på bilde ) men er nokk den berømte skyggestreken :/
Jeg ser den faktisk på din på bildet:) kan jo være noe!

Jeg tok enda en test på samme urin med annen test(hat hundre forskjellig fra ebay:p) og svaaaaaaak strek der også:) men tror kanskje ikke det er farge..

Jeg ser den faktisk på din på bildet:) kan jo være noe!

Jeg tok enda en test på samme urin med annen test(hat hundre forskjellig fra ebay:p) og svaaaaaaak strek der også:) men tror kanskje ikke det er farge..
Får ta ny imorgen å se :) håper jo at det er noe, men tror nokk det er skyggestrek -.-

ImageUploadedByBV Forum1459344145.215116.jpg
ImageUploadedByBV Forum1459344155.596585.jpg

Sånn ser testen ut tørr:)

Når jeg ble gravid i 2014, så fikk jeg ultra svak g-test 12 dpo og positiv digital 13 dpo. Så 9 er nok litt tidlig :)
Er 10 idag å fortsatt negativ test. Blir så deppa av blenda test å tar nesten til tårene når tanta kommer i hus. Prøvd siden september 2014 nå :/[/QUOTE]

Vent noen dager til og ta en test på morgenurin :) mange produserer ikke nok HcG så tidlig :)

Hei jenter:)

Vi har prøvd å få barn nr 2 nå i 1 år og 4 mnd og jeg har mistet en gang i uke 8 og har tre (påviste) kjemiske graviditeter. Følges nå av gyn. Gått på progresteron i to sykluser, 2. syklus endte i nok en kjemisk (pos digital cb 13 dpo, neg 14 dpo).

Var igjen hos gyn i dag og da jeg er 36 for flere dårlige egg er mulig grunnen til alle de kjemiske, skrev han ut Letrozol til meg som skal tas fra neste mnd.

Jeg har el hver mnd og regelmessig syklus på 28 dager, 14 dager lutealfase.

Har noen erfaring med å ta Letrozol på samme grunnlag?

Og to ting til:

-hvor mye koster det?
-hvilke bivirkninger kan jeg forvente?

Vi har prøvd å få barn nr 2 nå i 1 år og 4 mnd og jeg har mistet en gang i uke 8 og har tre (påviste) kjemiske graviditeter. Følges nå av gyn. Gått på progresteron i to sykluser, 2. syklus endte i nok en kjemisk (pos digital cb 13 dpo, neg 14 dpo).

Var igjen hos gyn i dag og da jeg er 36 for flere dårlige egg er mulig grunnen til alle de kjemiske, skrev han ut Letrozol til meg som skal tas fra neste mnd.

Og to ting til:

-hvor mye koster det?
Jeg er 41 år og fikk letrozol av privat Gyn. Dette for å bedre eggutvikling . Jeg har regelmessig syklus og el hver mnd. Ble gravid første mnd med letrozol etter å ha prøvd i 10mnd,men endte i en tidlig sa 4+2, ble gravid mnd etter men endte dessverre i MA i uke 6 som ble oppdaget uke 9.
I min alder har dessverre veldig mange av eggene dårlig kvalitet.
Letrozol ga meg økte kropptemp som førte til hetetokter og nattesvette.
Letrozol koster ca 370kr for 30 tabletter.

Jeg er 41 år og fikk letrozol av privat Gyn. Dette for å bedre eggutvikling . Jeg har regelmessig syklus og el hver mnd. Ble gravid første mnd med letrozol etter å ha prøvd i 10mnd,men endte i en tidlig sa 4+2, ble gravid mnd etter men endte dessverre i MA i uke 6 som ble oppdaget uke 9.
I min alder har dessverre veldig mange av eggene dårlig kvalitet.
Letrozol ga meg økte kropptemp som førte til hetetokter og nattesvette.
Letrozol koster ca 370kr for 30 tabletter.
Tusen takk for svar:)

Så leit at du mistet. Hvor lenge er det siden siste abort da? Har du fortsatt med Letrozol etter siste abort? Hvor går veien videre?

Er disse råtne eggene altså, noe møkk!! Skulle ønske at det gikk ann å plukke ut de beste eggene:)

Wow!Vil jo absolutt si den er positiv:)

Hvisker gratulerer:)
Takk, men er ganske skeptisk. Da det ble to tydelige positive tester forrige måned også uten at det var noe.

Har bursdag i mårra så hadde vært ganske bra gave å få en skikkelig positiv test:)

Og to ting til:

-hvor mye koster det?

Hei! Vi har også prøvd på nr 2 i ett år og fire mnd. Med letrozol i tre sykluser, tredje gang nå, men uten oppfølging fra fertilitetsavdelingen. Så har bare brukt fertilitetsmonitor ved siden.

Letrozol koster ikke så mye, husker ikke eksakt sum.
Bivirkninger veldig individuelt, men gjerne luft i magen, hetetokter og jeg reagerte psykisk i fjor, kanskje i kombinasjon med mye stress og veldig sliten av at det aldri klaffer.

Lykke til!

Back
Topp