Er på cd14 å har begynt å teste etter el, fortsatt negativ..fikk positiv test på cd22 sist så kan nok være noen dager igjen til el![]()
Kjedelig at el er så seint da.. Ventetida blir liksom ekstra lang.
Men krysser fingrene for at den kommer snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er på cd14 å har begynt å teste etter el, fortsatt negativ..fikk positiv test på cd22 sist så kan nok være noen dager igjen til el![]()
Var ganske sterk strek i dag, så er optimistisk på at el ikke er langt unnaKjedelig at el er så seint da.. Ventetida blir liksom ekstra lang.
Men krysser fingrene for at den kommer snart![]()
Nå nærmer det segDagens er nederstVis vedlegget 168549
Masse lykke til! Gøy at el kom med letrozolJeg fikk menstruasjon spontant 13/3, skulle egentlig begynne på primolut uka etter for å kjøre i gang med forsøk etter påske. Så da fikk jeg lov til å ta letrozol og prøve selv nå i påsken. Jeg har brukt fertilitetsmonitor siden desember og valgte å fortsette med den i denne syklusen også. Har testet siden dag 6 og fikk høy fertilitet på dag 12 og 13, maks på 14 og 15. Er på dag 16 i dag og er spent på om den er høy et par dager til. Vi kommer til å legge inn aksjer et par dager til hvertfallveldig spent på resultatet, da vi tidligere har brukte fertilitetsmonitoren i vanlig syklus hvor den ikke har gått opp på maks i det hele tatt. Hadde også to sykluser med letrozol i fjor høst og ble inseminert på dag 16 i den første og dag 18 i den andre. Dersom el kommer på dag14-15 når jeg går på letrozol så er det jo ikke rart at jeg ikke ble gravid i fjor høst.
Kommer til å ta graviditetstest 10/4når vi er på ferie
![]()
Gøy!!
Kom en uke tidligere enn sist så fornøyd med detGøy!!
Happy humping!
Tydeligvs kommet tidligere for oss alle denne månedenKom en uke tidligere enn sist så fornøyd med det![]()
Selvfølgelig,går litt i surrCD 16 mener du? 16 dpo er 16 dager etter EL![]()
Selvfølgelig,går litt i surr![]()
Vi får satse på at det er for tidlig ennåVis vedlegget 168808 9 dpo å blenda test -.-