Letrozol/Femar??

Er på cd14 å har begynt å teste etter el, fortsatt negativ..fikk positiv test på cd22 sist så kan nok være noen dager igjen til el:)

Kjedelig at el er så seint da.. Ventetida blir liksom ekstra lang.
Men krysser fingrene for at den kommer snart:)

Kjedelig at el er så seint da.. Ventetida blir liksom ekstra lang.
Men krysser fingrene for at den kommer snart:)
Var ganske sterk strek i dag, så er optimistisk på at el ikke er langt unna:)

Dagens er nederst:)
ImageUploadedByBV Forum1459101904.752968.jpg

Jeg fikk menstruasjon spontant 13/3, skulle egentlig begynne på primolut uka etter for å kjøre i gang med forsøk etter påske. Så da fikk jeg lov til å ta letrozol og prøve selv nå i påsken. Jeg har brukt fertilitetsmonitor siden desember og valgte å fortsette med den i denne syklusen også. Har testet siden dag 6 og fikk høy fertilitet på dag 12 og 13, maks på 14 og 15. Er på dag 16 i dag og er spent på om den er høy et par dager til. Vi kommer til å legge inn aksjer et par dager til hvertfall :) veldig spent på resultatet, da vi tidligere har brukte fertilitetsmonitoren i vanlig syklus hvor den ikke har gått opp på maks i det hele tatt. Hadde også to sykluser med letrozol i fjor høst og ble inseminert på dag 16 i den første og dag 18 i den andre. Dersom el kommer på dag14-15 når jeg går på letrozol så er det jo ikke rart at jeg ikke ble gravid i fjor høst.

Kommer til å ta graviditetstest 10/4 :) når vi er på ferie :p

Jeg fikk menstruasjon spontant 13/3, skulle egentlig begynne på primolut uka etter for å kjøre i gang med forsøk etter påske. Så da fikk jeg lov til å ta letrozol og prøve selv nå i påsken. Jeg har brukt fertilitetsmonitor siden desember og valgte å fortsette med den i denne syklusen også. Har testet siden dag 6 og fikk høy fertilitet på dag 12 og 13, maks på 14 og 15. Er på dag 16 i dag og er spent på om den er høy et par dager til. Vi kommer til å legge inn aksjer et par dager til hvertfall :) veldig spent på resultatet, da vi tidligere har brukte fertilitetsmonitoren i vanlig syklus hvor den ikke har gått opp på maks i det hele tatt. Hadde også to sykluser med letrozol i fjor høst og ble inseminert på dag 16 i den første og dag 18 i den andre. Dersom el kommer på dag14-15 når jeg går på letrozol så er det jo ikke rart at jeg ikke ble gravid i fjor høst.

Kommer til å ta graviditetstest 10/4 :) når vi er på ferie :p
Masse lykke til! Gøy at el kom med letrozol:)

8 dpo og blenda.. Som om det kom som et sjokk:p

Da var det ingen tvil:) 16dpo:)
ImageUploadedByBV Forum1459158839.586956.jpg

Kom en uke tidligere enn sist så fornøyd med det:)
Tydeligvs kommet tidligere for oss alle denne måneden:) håper det er et godt tegn og at vi får oss noen tidlige julegaver i år:)

Ni dpo blenda i dag også:p

Svakere test i går kveld og tydelig negativ i dag:)
Så da regner jeg 1 dpo i dag:)

La inn aksjer i går og dagen før å håper det holder:)
Ikke like lett med aksjeinnlegging med en ettåring i hus:-D

[QgUOTE="Spirelykke, post: 20953404, member: 105813"]Vis vedlegget 168808 9 dpo å blenda test -.-[/QUOTE]

Når jeg ble gravid i 2014, så fikk jeg ultra svak g-test 12 dpo og positiv digital 13 dpo. Så 9 er nok litt tidlig :)

Back
Topp