Leser du dette

Trøtt nå... tatt bilder av våre to+min brors to siden mamma ville ha det, fotografsvigerinne grua seg, fire mellom 6 mnd og 3,5 år men fikk det til ;) Og så båttur med eldste, pappa og svigerforeldre, må nok finne senga snart :p

Åh, det er så frustrerende at snuppa skal spise på absolutt alt, nå har hun tatt en stor bit av kista til svigersøster og mannes hennes :p

Åh, det er så frustrerende at snuppa skal spise på absolutt alt, nå har hun tatt en stor bit av kista til svigersøster og mannes hennes :p
Kista?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Hjemme :D Deilig etter en uke hos mamma. Og herlig at svigerforeldrene fortsatt er der så det bare er ungene meg og mannen hjemme :D Og herlig at mannen også har blitt syk og ikke skal på jobb i morra likevel :D Da håper jeg på fint vær i morgen så kan jeg ta ungene en tur på stranda mens mannen slapper av og blir frisk hjemme :D Pustepause til fredag når mamma og svigerforeldrene kommer hit..

Har hørt at det fungerte for nokon å stappe ei flaske med vatn kvar gong ungen beit, men eg orka ikkje Halde på med det. Her har det på eit eller anna vis gått over, og det er sånn at eg nesten har glømt kor vondt det faktisk var ;p

Sent from my Nexus 10
Inn i munnen?? Hørtes ut som mye jobb...

Tips til hvordan jeg skal få han til å slutte? Han ler når jeg sier au. :(

Jeg dytta hele ansiktet hennes inn i puppen når hu beit meg. Da slutta hu fort

Ser ut til at der har roet seg litt nå. Håper det varer. Har sluttet å rope au for det synes han er festlig. :( tar han bare bort fra puooen når han biter.

Ser ut til at der har roet seg litt nå. Håper det varer. Har sluttet å rope au for det synes han er festlig. :( tar han bare bort fra puooen når han biter.

Følte meg litt slem nå... Begynte å flire av at du ikke kan si au :p

Tror noen sender ut dårlige vibber her, nå har småtten min også begynt å bite... Ble knapt med morgen amming bare småbiting i kveld så spørs om det ikke blir slutt på amming her da. Menmen, blir et år i morgen da :-)

Tror noen sender ut dårlige vibber her, nå har småtten min også begynt å bite... Ble knapt med morgen amming bare småbiting i kveld så spørs om det ikke blir slutt på amming her da. Menmen, blir et år i morgen da :-)
Karma? :p neida...

Hjelper ikke for meg å dytte hodet inn i puppen ihvertfall! Da lo han godt: Haha mamma, prøver du å skremme meg med de der :p

Idag reiser vi hjem, det blir deilig å komme hjem til sitt eget :D

Back
Topp