Leser du dette

Vi gjorde det litt i syden og det gikk bra, så tenkte vi fikk prøve nå og... Hu sov jo hele tia i stua nesten ved siden av tven når hu var mindre så er lov å håpe hu fortsatt har godt sovehjerte
Kanskje det hadde gått med lillebror men ikke sjans med storesøster! Da hun ble eldre så måtte det være stille, våknet lett (og kan gjøre det fortsatt). Selv om hun var vandt med å sove i "bråk" fra ho var lita... Så om man skulle være på samme rom som ho så var det bare å sitte/ligge musestille. Håpløst :p

Da har man snart vært gift i ei uke.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Blæh! Nå har mannen også blitt syk og har jo helt sikkert samme som oss men får ikke antibiotikakur før prøvene indikerer bakterieinfeksjon. Jaja da får han jo like greit mulighet til å smitte en haug andre først :confused:

Blæh! Nå har mannen også blitt syk og har jo helt sikkert samme som oss men får ikke antibiotikakur før prøvene indikerer bakterieinfeksjon. Jaja da får han jo like greit mulighet til å smitte en haug andre først :confused:

Så typisk :/ håper dere blir friske snart!

Så typisk :/ håper dere blir friske snart!
Jeg er heldigvis mye bedre i dag så håper det verste er over for min del. Så jeg og ungene er bra, vi er hos mamma som er dårlig, mannen er hjemme og begynner å bli syk, han skulle kjørt med foreldrene sine hit i kveld men vi har utsatt det til i morgen, om vi ikke må utsette det ennå lenger.... Herlige sommerferie :confused:

Vi er i Røros i skikkelig pøsevær. Høljer ned. I går var det grillings og kos. Meget skiftende vær her ute ved hytta...

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Dårlig vær her på Sunnmøre, så lite som skjer her idag:/

Kjørt med ungene og besøkt oldemor. Mye trafikk så tok hele dagen. Svigerforeldre og mannen er kommet, og ligger nå på sofaen med hodepine. Legge seg snart kanskje?

Hva skal man finne på i dag? ?

Go morgen. Her skal jeg på skattekontoret og innom banken. Irriterende at det er regn her og jeg ikke finner regn jakken min.

Her skal jeg på posten i dag og hente en bursdagsgave til mathea som jeg bestilte for mormor :) og så skal jeg innom garnbutikken og kjøpe glidelås til saccosekken jeg lager i bursdagsgave fra oss..
Tenk kattemamma at nå er de snart ett år :)

ja, synes ikke det er lenge siden de kom jeg... Jeg var jo itillegg bare gravid i 7mnd( på datoen faktisk) så er jo ikke så lenge siden jeg bl gravid :P

Her biter lillebror i puppen med de nye tennene sine. :(:(

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Back
Topp