Leser du dette

På legekontoret med eldstemann. 25 min siden timen vår skulle vært...

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Uff.. Skjønner jeg godt. Hater turbulens :confused: Men går sikkert fint :)

Gikk veldig fint, været var forbigående og snuppa sovna i det vi letta :) så det gikk bare fint å reise alene, kom meg til og med på do med snuppa hengende i bæreselen :p

Så bra :) Vært på do noen ganger med barn i bæresele jeg også :p

Gikk overraskende bra :p var litt bekymra for hvordan jeg skulle gjøre det, hadde i tillegg bukse med høyt liv, men man klarer visst alt når man er mamma ;)

Hi hi hi..På do med bæresele er min spesialitet. :P

Snuppa sover, og jeg ser på tv :) mamma passa snuppa igår så jeg fikk vært med venninner jeg sjelden møter, det var deilig! :D hun våkna halv 7 idag, men mamma kunne begynne litt senere på jobb sånn at jeg fikk sove til halv 9, herlig å være hjemme og bli skjemt bort ;)

Snuppa sover, og jeg ser på tv :) mamma passa snuppa igår så jeg fikk vært med venninner jeg sjelden møter, det var deilig! :D hun våkna halv 7 idag, men mamma kunne begynne litt senere på jobb sånn at jeg fikk sove til halv 9, herlig å være hjemme og bli skjemt bort ;)
Så heldig! Kjenner jeg er en smule misunnelig nå ja ;) Men kjører til mamman min med ungene på søndag så blir kanskje litt luksus på meg også da ;)

Her er det ikke mye liv nå for tia... Her var vi en tur hos oldemora til mathea i dag, var kjempe koselig :)

Ferdig med vegg og tak. Gjenstår lister og litt av vegg som dekker pipa så skal males i annen farge. Tror jeg maler dørkarmen men ikke vindu siden de må byttes snart uansett :p

Ferdig med vegg og tak. Gjenstår lister og litt av vegg som dekker pipa så skal males i annen farge. Tror jeg maler dørkarmen men ikke vindu siden de må byttes snart uansett :p

Så flink du er :D

Jeg sovna når jeg la snuppa kl 7, mamma kom ned kl 9! Spent på om jeg får sove i natt :p

Trøtt som ei fele i heile dag, men når eg endeleg kan sovne våkner eg til :/

Sent from my Nexus 10 using BV Forum mobile app

Back
Topp