kattemamma
Lei av å elske
Uff.. Skjønner jeg godt. Hater turbulensUgh! Her regner det og tordner noe voldsomt.. :/ Håper ikke det blir turbulens på flyturen... Kjenner jeg gruer meg litt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff.. Skjønner jeg godt. Hater turbulensUgh! Her regner det og tordner noe voldsomt.. :/ Håper ikke det blir turbulens på flyturen... Kjenner jeg gruer meg litt![]()
På legekontoret med eldstemann. 25 min siden timen vår skulle vært...
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Uff.. Skjønner jeg godt. Hater turbulensMen går sikkert fint
![]()
Så braGikk veldig fint, været var forbigående og snuppa sovna i det vi lettaså det gikk bare fint å reise alene, kom meg til og med på do med snuppa hengende i bæreselen
![]()
Så braVært på do noen ganger med barn i bæresele jeg også
![]()
Må man så må manGikk overraskende bravar litt bekymra for hvordan jeg skulle gjøre det, hadde i tillegg bukse med høyt liv, men man klarer visst alt når man er mamma
![]()
Hi hi hi..På do med bæresele er min spesialitet.![]()
Så heldig! Kjenner jeg er en smule misunnelig nå jaSnuppa sover, og jeg ser på tvmamma passa snuppa igår så jeg fikk vært med venninner jeg sjelden møter, det var deilig!
hun våkna halv 7 idag, men mamma kunne begynne litt senere på jobb sånn at jeg fikk sove til halv 9, herlig å være hjemme og bli skjemt bort
![]()
Sliten, vondt i ryggen lei av å male blæh!
Ferdig med vegg og tak. Gjenstår lister og litt av vegg som dekker pipa så skal males i annen farge. Tror jeg maler dørkarmen men ikke vindu siden de må byttes snart uansett![]()
Takk! Vil bli ferdig så vi kan få soverommet vårt tilbakeSå flink du er![]()
Hørtes fantastisk deilig ut. I senga nå jeg. Krysser for en god natt!Jeg sovna når jeg la snuppa kl 7, mamma kom ned kl 9! Spent på om jeg får sove i natt![]()