Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra for sovebaby, kjipt med bilenNå sover endelig snuppa etter å ha hylt for full hals i 2,5 time! Ble stakkars helt hes :/ lurer på om det er fortennene som plager henne.. Så har jeg bulka og ripa opp bilen idagheldigvis bare bittelitt, men koster sikkert flesk å rette det opp :/
Æsj. Hva har skjedd?Møkkastart på dagen.
Æsj. Hva har skjedd?
Hahaha det kan kalles drittkjiptMinsten har bæsjet, dyna, madrassen, sprinkelbeskyttelsen og mora var full av møkk før vi kom oss på badet og i dusjen
Så, det var bokstavelig talt en møkkastart på dagen![]()
Hahaha det kan kalles drittkjipt![]()
Haha hørtes ut som bra middagHar virkelig kost oss i ettermiddag.. Grove vafler til "middag" ble det, mor i huset eier ikke matlyst og ungene fikk bestemme haha.
Haha hørtes ut som bra middag![]()
Det var kos og kyss overalt! Jeg gråt en skvett gitt.. Pussig hvor mye man savner de bare ved å være borte et par døgn! Og første han sier er "dada" og ser opp på meg.. Og når vi kommer hjem har han lært seg å stå i krabbestilling, og prøvde sine første krabbetak på golvet også.. Sukk, det går så fort!herlig! Her er også matgleden stor til vanlig. I dag imidlertid har alt vært bare tull. Tror de tennene plager han nå altså.Her var det grilla entrecôte med bakt potet og salat og O satt å skrek etter mat så måtte sitte å fore han med kjøtt og potet i relativt store biter! Glad for å ha fått en alteter![]()
Kom hjem fra en helg med utdrikningslag til en liten gutt som virkelig viste masse glede over å se igjen mammaen sinDet var kos og kyss overalt! Jeg gråt en skvett gitt.. Pussig hvor mye man savner de bare ved å være borte et par døgn! Og første han sier er "dada" og ser opp på meg.. Og når vi kommer hjem har han lært seg å stå i krabbestilling, og prøvde sine første krabbetak på golvet også.. Sukk, det går så fort!
Så utrolig kjekt med en som er glad i mat![]()
Å ja! KjempeherligMå bare jobbe litt med å få han til å spise selv så det blir mindre jobb
![]()
Helt normaltDet må vi jobbe med ogsåtil nå havner vel omtrent 80% på gulvet.