Leser du dette

Nå sover endelig snuppa etter å ha hylt for full hals i 2,5 time! Ble stakkars helt hes :/ lurer på om det er fortennene som plager henne.. Så har jeg bulka og ripa opp bilen idag :p heldigvis bare bittelitt, men koster sikkert flesk å rette det opp :/

Nå sover endelig snuppa etter å ha hylt for full hals i 2,5 time! Ble stakkars helt hes :/ lurer på om det er fortennene som plager henne.. Så har jeg bulka og ripa opp bilen idag :p heldigvis bare bittelitt, men koster sikkert flesk å rette det opp :/
Hurra for sovebaby, kjipt med bilen :(

Møkkastart på dagen.

Æsj. Hva har skjedd?

Minsten har bæsjet, dyna, madrassen, sprinkelbeskyttelsen og mora var full av møkk før vi kom oss på badet og i dusjen :p

Så, det var bokstavelig talt en møkkastart på dagen :p

Har virkelig kost oss i ettermiddag.. Grove vafler til "middag" ble det, mor i huset eier ikke matlyst og ungene fikk bestemme haha.

Her var det grilla entrecôte med bakt potet og salat og O satt å skrek etter mat så måtte sitte å fore han med kjøtt og potet i relativt store biter! Glad for å ha fått en alteter ;)

Så utrolig kjekt med en som er glad i mat :)

Kom hjem fra en helg med utdrikningslag til en liten gutt som virkelig viste masse glede over å se igjen mammaen sin :love7 Det var kos og kyss overalt! Jeg gråt en skvett gitt.. Pussig hvor mye man savner de bare ved å være borte et par døgn! Og første han sier er "dada" og ser opp på meg.. Og når vi kommer hjem har han lært seg å stå i krabbestilling, og prøvde sine første krabbetak på golvet også.. Sukk, det går så fort!

Så kjekt at han viste gjennsynsglede :)

Her var det grilla entrecôte med bakt potet og salat og O satt å skrek etter mat så måtte sitte å fore han med kjøtt og potet i relativt store biter! Glad for å ha fått en alteter ;)
herlig! Her er også matgleden stor til vanlig. I dag imidlertid har alt vært bare tull. Tror de tennene plager han nå altså. :(

Kom hjem fra en helg med utdrikningslag til en liten gutt som virkelig viste masse glede over å se igjen mammaen sin :love7 Det var kos og kyss overalt! Jeg gråt en skvett gitt.. Pussig hvor mye man savner de bare ved å være borte et par døgn! Og første han sier er "dada" og ser opp på meg.. Og når vi kommer hjem har han lært seg å stå i krabbestilling, og prøvde sine første krabbetak på golvet også.. Sukk, det går så fort!

Så herlig :) Gjør godt å vite at de små er glad i oss!

Å ja! Kjempeherlig :) Må bare jobbe litt med å få han til å spise selv så det blir mindre jobb :p

Det må vi jobbe med også :p til nå havner vel omtrent 80% på gulvet.

Back
Topp