Merket?
Banner som det står "tilgangansvarlig" på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merket?
Hej! Jag fick mitt första barn i december (lucia!). Jag har alltid varit beroende av att ha väldigt stor kontroll över mitt liv, på jobb, i privatlivet etc. Men här förberedde jag mig aktivt på att jag inte kunde kontrollera allt, att lita på personalen och bara hänga med. Det kan ju bli precis hursomhelst ändå. Jag använde lite akupunktur i början och sedan lustgas och det gick bra. Jag tyckte ändå inte att det var så himla farligt som alla hade sagt. Det var helt okej faktiskt. Sedan upplever man ju smärta olika och jag tycker du ska ta precis så mycket smärtlindring som du vill ha. Sedan tyckte jag gott att någon kunde ha talat om att man inte nödvändigtvis "knyter an" och blickar förälskat ner på sitt barn med en gång. Jag var rent utmattad, så det var först på BB som han och jag började gulla ihop oss riktigt.
Ha ha ha. Herlig quote.Dette var quote Krica i dag
Nei altså wow! Får logge meg på pc å ta en titt![]()
Ja det er helt utrolig hvilke som dukker opp... Det store spørsmålet er om våre innlegg dukker opp i deres quoterHa ha ha. Herlig quote.
Lurer på om vi havner på det svenske forumet innimellom.![]()
Der var det jeg tenkte på.Ja det er helt utrolig hvilke som dukker opp... Det store spørsmålet er om våre innlegg dukker opp i deres quoter![]()
Åja skjønte ikke det med en gangAltså at vi (innleggene våre) havner der.
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Men store hjerner tenker likt.Åja skjønte ikke det med en gang![]()
Ja så klartMen store hjerner tenker likt.
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Lett gjort. Og går nok greit. Viktigste vi gjør som mammaer er å gjøre så godt vi kan![]()
Så var det den vinen ja![]()
Nå er det en rød fra Australia som vi ble kjent med da vi var der.Mm, hva slags vin drikker du og hvordan er den?
Nå er det en rød fra Australia som vi ble kjent med da vi var der.
Haha! Ikke noe krav det for å bli voksenAkai
Er nok ikke voksen nok enda jeg![]()
Haha! Ikke noe krav det for å bli voksen![]()