Leser du dette

Hej! Jag fick mitt första barn i december (lucia!). Jag har alltid varit beroende av att ha väldigt stor kontroll över mitt liv, på jobb, i privatlivet etc. Men här förberedde jag mig aktivt på att jag inte kunde kontrollera allt, att lita på personalen och bara hänga med. Det kan ju bli precis hursomhelst ändå. Jag använde lite akupunktur i början och sedan lustgas och det gick bra. Jag tyckte ändå inte att det var så himla farligt som alla hade sagt. Det var helt okej faktiskt. Sedan upplever man ju smärta olika och jag tycker du ska ta precis så mycket smärtlindring som du vill ha. Sedan tyckte jag gott att någon kunde ha talat om att man inte nödvändigtvis "knyter an" och blickar förälskat ner på sitt barn med en gång. Jag var rent utmattad, så det var först på BB som han och jag började gulla ihop oss riktigt.

Dette var quote Krica i dag :p

Nei altså wow! Får logge meg på pc å ta en titt ;)

Ja det er helt utrolig hvilke som dukker opp... Det store spørsmålet er om våre innlegg dukker opp i deres quoter :confused:
Der var det jeg tenkte på. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Altså at vi (innleggene våre) havner der. :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Spent på når de får fikset den buggen jeg :p

Føler meg som verdens verste mor. Kom på i går at vi hadde glemt tannpuss til trym etter tanna kom. Så ble kjøpt inn ny tannbørste osv... så nå er vi begynt.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Verste mamma følelsen sitter vi vel med alle som en av og til :) går helt sikkert fint ;) Men, fikk dere ikke tannkost av Audveig? det fikk Rolf på 6 mnd kontrollen.

Lett gjort. Og går nok greit. Viktigste vi gjør som mammaer er å gjøre så godt vi kan ;)

Kunne ikke vært mer enig :) Alle gjør feil av og til, og så lenge man gjør så godt man kan så kan vel egentlig ingen kreve noe mer :)

Back
Topp