Leser du dette

Go morgen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Wehee, Rolf sovnet ca halv ni å gårkveld og har vært våken bare en gang i natt :)

Her har vi hatt mange perioder med oppvåkning i natt, men fikk kvelden for meg selv så da er jeg fornøyd. Hjelper jo som oftest med puppen så sovner han igjen. ;)

Bra kryssinga mi funket da kattemamma. :P

Fredag idag, hele dagen til og med :p

Klesvask på gang her i huset.

Fredag idag, hele dagen til og med :p

Klesvask på gang her i huset.
Herlig med fredag. Her hsr vi en feil med vaskemaskinen så der hoper seg opp. :O Mannen skal reklamere i dag. Fem år gammel 1. Juli. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Herlig med fredag. Her hsr vi en feil med vaskemaskinen så der hoper seg opp. :O Mannen skal reklamere i dag. Fem år gammel 1. Juli. ;)

Utrolig kjedelig med vaskemaskin som ikke gjør jobben sin.. Her er det heller maskinføreren som har sviktet noen dager, vært på masse besøk hos naboparet.

Husverten har visning på leiligheten under meg, og ehm, jeg er i det "snille" hjørnet og oppfordrer ungene til å danse og leke på stuegulvet for å virkelig få vist at det blir litt støy ned så lenge det bor barnefamilie her oppe hihi.

Husverten har visning på leiligheten under meg, og ehm, jeg er i det "snille" hjørnet og oppfordrer ungene til å danse og leke på stuegulvet for å virkelig få vist at det blir litt støy ned så lenge det bor barnefamilie her oppe hihi.
Hihi! Det var virkelig snilt :p

Hihi! Det var virkelig snilt :p

Ja ikke sant hihi. Kjenner det sitter veldig langt inne å være snill, grei og imøtekommende ovenfor henne etter at hun sa oss opp fordi ekteskapet vårt røk. At jeg i ettertid har fått vite at hun hele tiden har planlagt å la sønnen sin flytte inn her gjør ikke saken noe bedre, altså, hun visste at sønnen skulle komme flyttende til området og lovte ham denne bodelen allerede i fjor sommer!

Tror ikke det paret som var nede er så veldig keen på å flytte inn, da hun nok engang nå i ettermiddag har annonsert leiligheten hihi

Ja ikke sant hihi. Kjenner det sitter veldig langt inne å være snill, grei og imøtekommende ovenfor henne etter at hun sa oss opp fordi ekteskapet vårt røk. At jeg i ettertid har fått vite at hun hele tiden har planlagt å la sønnen sin flytte inn her gjør ikke saken noe bedre, altså, hun visste at sønnen skulle komme flyttende til området og lovte ham denne bodelen allerede i fjor sommer!

Tror ikke det paret som var nede er så veldig keen på å flytte inn, da hun nok engang nå i ettermiddag har annonsert leiligheten hihi
Haha! Hevnen er søt ;)

Haha! Hevnen er søt ;)

Joo, kanskje litt barnslig på det området, men jeg har jo ikke egentlig gjort noe galt.. Bare latt ungene leke og herje fritt hihi

Superurolig gutt. Tror han sovnet nå. Skal liste meg opp og spise kveldsmat. :)

Gratulerer med merket Krica :)

Back
Topp