Oi. Det var tidlig. Her springer han rundt bordet og sofa men tror ikke gan er klar for å slippe på ei stund.Rolf gikk et skritt uten å holde seg, nå begynner vi intensiv trening hehe
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi. Det var tidlig. Her springer han rundt bordet og sofa men tror ikke gan er klar for å slippe på ei stund.Rolf gikk et skritt uten å holde seg, nå begynner vi intensiv trening hehe
HihiJoda, regnet med det var i litt større skala enn asfalttransport hehe, var bare eksempelet jeg kom på i farten![]()
Dere har så flinke babyer! Min er langt fra å reise seg ennåOi. Det var tidlig. Her springer han rundt bordet og sofa men tror ikke gan er klar for å slippe på ei stund.
HihiNår jeg skal forklare hva jeg gjør så pleier jeg å si at jeg utvikler type algoritmer/programmer som finnes i en gps som beregner korteste kjørerute for deg, selv om det er et veldig enkelt problem men forholdsvis greit for de fleste å skjønne
![]()
Uff daOg der mistet du meg haha
Oi. Det var tidlig. Her springer han rundt bordet og sofa men tror ikke gan er klar for å slippe på ei stund.
Uff da![]()
Ja det blir rettEller, du er den som sier at hun damen skal si det blir vel mer rett?
Hehe ble sikkert bare enda mer forvirrendeJa det blir rettOg om du har en sånn som sier "rekalkulerer, rekalkulerer" om du ikke gjør som hun sier er det "jeg" som gjør rekalkulasjonen...
Ja det blir rettOg om du har en sånn som sier "rekalkulerer, rekalkulerer" om du ikke gjør som hun sier er det "jeg" som gjør rekalkulasjonen...
Tror jeg på. Synes det er spennende jeg da men kan bli en smule nerdeteOg der hadde du meg igjen hihi. Det høres egentlig både spennende og tørrt ut på samme tid.
Tror jeg på. Synes det er spennende jeg da men kan bli en smule nerdeteVi er liksom ikke så mange som driver på med dette.
Hehe får håpe detDet viktigste er jo at du trives med det du gjørOg jeg er sikker på at mange setter pris på det uten å egentlig vite det hehe
Hehe får håpe det![]()
Jeg tok den jeg.Ja det blir rettOg om du har en sånn som sier "rekalkulerer, rekalkulerer" om du ikke gjør som hun sier er det "jeg" som gjør rekalkulasjonen...
Det er vel som det meste i livet en kombinasjon av valg og tilfeldigheterBle faktisk litt nysgjerrig jeg, hva slags utdannelse har du, og når visste du at det var akkurat dette du ville?
Det er vel som det meste i livet en kombinasjon av valg og tilfeldigheterDro til Trondheim for å bli sivilingeniør og da jeg var nesten ferdig og på jobbjakt var det en professor som var ute å fiska etter en stipendiat til en ledig stilling som han skulle veilede. Jeg var studentassistent for et fag han underviste og da fikk han se karakterutskriften og fagkombinasjonen min og prøvde å hale meg i land. Og overbeviste meg med å få til en ordning som inkluderte jobb også for en forskningsinstitusjon så lønna ble konkurransedyktig. Og litt før jeg ble ferdig med doktorgraden så dukket det opp en ledig post doktor stilling i Oslo som jeg kan tenke meg jeg var sånn ca eneste vellegna kandidat for (ihvertfall norske) og slik havna jeg der jeg er nå
![]()
Ja da er det rimelig greit å få jobb. Føler meg veldig heldig på det området. Hjelper å være kvinne også i et miljø hvor det ikke er så mange av ossVeldig greit da, å være ca den eneste hehe.
Ja da er det rimelig greit å få jobb. Føler meg veldig heldig på det området. Hjelper å være kvinne også i et miljø hvor det ikke er så mange av oss![]()