Leser du dette

Avslapping resten av kvelden.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kom stort sett nettopp hjem fra en nabo, alle ungene har lekt seg i sprederen og på trampolinen (Rolf droppet sprederen).

Håper minsten snart blir trett...

Det var da voldsomt til skravling hehe

Da ligger jeg inne på rommet til I. Han sover men jeg er redd han våkner hvis jeg flytter meg. Usj..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Ja, det er vel et mål ;)

Gjør et forsøk på å få minsten til å sove....

Han sovnet for et kvarters tid siden :(

Første luren hans hoppet han galant over, så holdt koken fra 06.30 til ca 13.00, sov til ca 14.30 og holdt koken nå frem til han sovnet...
Har forsøkt flere ganger å få ham til å sove, men ikke søttan heller.

Her har snuppis vært syk i dag og, men det har vært sambos problem for jeg har vært i Tønsberg og hatt kurs. Var hjemme ved 10 tia og da så jeg at elva her nesten er over bredden sin... iiikkk

Oi, flom er ikke å spøke med, husker godt Glomma for mangen år siden. Huset vi hadde sto 100 meter fra elvebredden, og der var vann nesten til taket i første etasjen..

Første luren hans hoppet han galant over, så holdt koken fra 06.30 til ca 13.00, sov til ca 14.30 og holdt koken nå frem til han sovnet...
Blæ. Føler med deg. Vi hadde en sånn runde i går.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Hoho... Fått tilbake telefonen min og vært på jobb. Hurra :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så slitsomt... Håper det snart blir bedre.

Vært mye våken i natt... lillemann pleier som regel alltid å sovne godt og sovne lett igjen når han våkner men i natt stod soveromsdøra åpen og lyset i ganga var på så da trodde han det var morgen! Mye prating i senga og sutring før ham sovna igjen. Er bortskjemt jeg og ikke vant med slikt så trøtt i dag ja!

Back
Topp