Leser du dette

Fin gutt. :) Alt vel med han sånn ellers også? Var ikke han født ganske lenge før tiden, eller er jeg helt på bærtur nå? ;)
Bare litt før tida, uke 35+4 men ble nesten født uke 30! Har ellers bare vært som en litt liten nyfødt, ingen oppstartsproblemer ;)

Oida! Men så rart de hadde fri. Ikke lett å få med seg alt... men så bra det ble en koselig formiddag :)

Njeida, hadde jeg tenkt meg om så hadde jeg jo visst det, de har fri annenhver onsdag.

Bare litt før tida, uke 35+4 men ble nesten født uke 30! Har ellers bare vært som en litt liten nyfødt, ingen oppstartsproblemer ;)

Aha, da var det kanskje det jeg husket. At du lå på sykehuset med rier så tidlig. Bra at alt har gått så fint med han da. ;) Hvordan ligger han på kurven i forhold til alder nå? Vi har ikke flere kontroller før de er ett år vi.

Aha, da var det kanskje det jeg husket. At du lå på sykehuset med rier så tidlig. Bra at alt har gått så fint med han da. ;) Hvordan ligger han på kurven i forhold til alder nå? Vi har ikke flere kontroller før de er ett år vi.
Han er litt under gjennomsnittet men ligger fint innenfor normalen og følger kurva si :) Neste kontroll nå er 12 mnd. Dette var forsinka 9 mnd siden vi har vært bortreist.

Han er litt under gjennomsnittet men ligger fint innenfor normalen og følger kurva si :) Neste kontroll nå er 12 mnd. Dette var forsinka 9 mnd siden vi har vært bortreist.
Da er det jo perfekt. I. ligger nesten midt i skjema han også. :)

Åja, da skjønner jeg. Ikke vandt med sånne skoler jeg ;)

Ikke vi heller... Tar tid å venne seg til nye rutiner på ny skole. Imorgen er det eldstemann som har fri, enda mer tungvindt at de ikke har på samme dag..
Men, bør vel ikke klage, er de som har barn som har fri en dag annenhver uke (tirsdag oddetall på det ene barnet og torsdag partall på det andre barnet). Synes det er toskent lagt opp av skolen.

Ikke vi heller... Tar tid å venne seg til nye rutiner på ny skole. Imorgen er det eldstemann som har fri, enda mer tungvindt at de ikke har på samme dag..
Men, bør vel ikke klage, er de som har barn som har fri en dag annenhver uke (tirsdag oddetall på det ene barnet og torsdag partall på det andre barnet). Synes det er toskent lagt opp av skolen.
Så utrolig rart og forvirrende lagt opp :confused: burde i det minste klare å samkjøre fridagene litt...

Hørtes utrolig tungvindt ut, og tvinger foreldrene til å ha sfo selv om de jobber korte dager selv.

Hørtes utrolig tungvindt ut, og tvinger foreldrene til å ha sfo selv om de jobber korte dager selv.

Ja ikke sant. Alt for å slippe å ha to skoebusstider ;) De på barnetrinnet går like lange dager som ungdomstrinnet og avspaserer en dag annenhver uke, samt det letter lærerkabalen endel.

Fant da veien til leke butikken i dag. Tror de må ha no sensorer rettet mot de.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1369230568493.jpg
    1369230568493.jpg
    48,4 KB · Visninger: 10
Deilig med finvær, vi tusler oss en tur tilbake til de vi var hos i formiddag :)

Finvær? Finnes det da? Her høljer det ned :p
Her er det sol med litt vind. Veldig godt ute. Tenkte å gå tur i kveld og, men skritttelleren er på 12000 og ryggen er ikke min venn i dag.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er jo omtrent som da vi flytta fra Trondheim til Asker og både E6 og riksvei 3 var sperra. Tok mannen 12 timer å kjøre, meg heldigvis bare 7 for visste hvor det var åpen vei og flyttebilen kom kl 3 på natta :p

Back
Topp