Atannia
Gift med forumet
Takk for at du minte meg på det.Ser dere Grottenveien?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for at du minte meg på det.Ser dere Grottenveien?
Ikke sett det og aner ikke hva det er... Er litt utenfor norsk tv-program fortsatt...Ja. Begynner om seks minitt...
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Men var det ei som sa det var noen andre som startet det?Var en liten snik inne på juni. Må le av tråden dems "dumt at vi også må skrive slike tulletråder".. Haha.
Ligger ett innlegg inne på den ene tråden jeg startet "merker at jeg..." Men de som desidert er verst da!Leste ikke så mye-har ikke tid. Men de sier d er andre grupper som har starta m det.. Aner ikke. D var hos de je har sett d først
Nei ikke jeg heller! Eller ups! Er ikke med på denne heller jegkjennner at om de ikke forandrer reglene så blir ikke jeg med på neste krig hvertfall
hehe... skulle tro det hvertfallNei ikke jeg heller! Eller ups! Er ikke med på denne heller jeg![]()
Hurra! Kjempebra! Men tror egentlig misnøyen står i taket!Ikke aktuelt m en slik galmannsrunde til nei. Janet takket for tilbakemld og var enig i at d var dumt så er vel håp om endring