missoz
Elsker forumet
ja, kan virkelig ikke holde på sånn... synes egentlig det er dårlig gjort av de å begynne sånn jeg... er jo ikke som om vi koser oss nåHurra! Kjempebra! Men tror egentlig misnøyen står i taket!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja, kan virkelig ikke holde på sånn... synes egentlig det er dårlig gjort av de å begynne sånn jeg... er jo ikke som om vi koser oss nåHurra! Kjempebra! Men tror egentlig misnøyen står i taket!
Nå koser jeg meg litt igjen da.ja, kan virkelig ikke holde på sånn... synes egentlig det er dårlig gjort av de å begynne sånn jeg... er jo ikke som om vi koser oss nå
så braNå koser jeg meg litt igjen da.
For vi skravler jo faktiskså brahvorfor det da? hehe
santFor vi skravler jo faktisk![]()
Det er santFor vi skravler jo faktisk![]()
Er jo hele poenget SKRAVLEdøgn!santLitt kjekt
ja, jeg er enigEr jo hele poenget SKRAVLEdøgn!
Bunaddere skal ha på dere på 17 da?
ja, de skulle tenkt på dette..Ikke tenk så mye på de amdre. Det er jo reglene det er noe rart med.
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Litt rart egentlig... burde bare sagt det var telle tråd og ikke telte..ja, de skulle tenkt på dette..
Er enig. De kunne satt ned foten... når de ikke gjorde det så burde de varslet alle gruppeneLitt rart egentlig... burde bare sagt det var telle tråd og ikke telte..