Fisker han i sjø eller ferskvann?Blir tidlig kveld i dag. Kanskje gubben skulle ut å fiske.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fisker han i sjø eller ferskvann?Blir tidlig kveld i dag. Kanskje gubben skulle ut å fiske.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Fisking er kjeeeeeedeligHar fått beskjed om å anskaffe fiskeutstyr til meg og ungene også før sommerferien, skal visst på hyttetur med en venninne på Hundåla
Der er det fint sier de. Vi bruker å være uti fjorden. Kjører 30min fra Mosjøen.Har fått beskjed om å anskaffe fiskeutstyr til meg og ungene også før sommerferien, skal visst på hyttetur med en venninne på Hundåla
Fisking er kjeeeeeedeligMan må være stille og sånn..
![]()
HAHAHA! Jeg ser det for meg.. En fot på stanga og to hender på strikkepinnene..Neida, reneste terapien, og hvis jeg satser på ferskvann og duppfiske så kan jeg jo strikke også![]()
Der va en kombo som må prøves en gang.Neida, reneste terapien, og hvis jeg satser på ferskvann og duppfiske så kan jeg jo strikke også![]()
Sjalu kan være en ting?apropos fiske... Hvordan kan man "lukte" om eksen er på fisketur i forhold til meg og naboen?
Pappa som lærte meg og. Og det er jeg glad for i dag.Nja.. husker barndommens fisketurer med avlastningsfaren min, det var trivelig![]()
Liker også å fiske i sjø. Med pilk. Trekke om 5 stor sei og en svær torsk nederst.det er artig.Fiske gjorde jeg mye av da jeg var liten. I sjø. Trenger ikke være stille og var faktisk ganske mye action innimellom![]()
Syns igrunn det er best å spise fisken jeg
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app