Leser du dette

Har fått beskjed om å anskaffe fiskeutstyr til meg og ungene også før sommerferien, skal visst på hyttetur med en venninne på Hundåla

Har fått beskjed om å anskaffe fiskeutstyr til meg og ungene også før sommerferien, skal visst på hyttetur med en venninne på Hundåla
Der er det fint sier de. Vi bruker å være uti fjorden. Kjører 30min fra Mosjøen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Fisking er kjeeeeeedelig :p Man må være stille og sånn.. :D

Neida, reneste terapien, og hvis jeg satser på ferskvann og duppfiske så kan jeg jo strikke også :D

Neida, reneste terapien, og hvis jeg satser på ferskvann og duppfiske så kan jeg jo strikke også :D
Der va en kombo som må prøves en gang. :)
Fisking er digg.

Nja.. husker barndommens fisketurer med avlastningsfaren min, det var trivelig :)

Fiske gjorde jeg mye av da jeg var liten. I sjø. Trenger ikke være stille og var faktisk ganske mye action innimellom :-)

Forsøkt meg på fluefiske engang i tiden, jeg fikk ehh noe på kroken :p bilen til eksen...

Jeg elsker å fiske.... blir nok mye av det til sommern når vi er på hytta... såvidt mathea ikke klikker i vinkel da :P

apropos fiske... Hvordan kan man "lukte" om eksen er på fisketur i forhold til meg og naboen?

apropos fiske... Hvordan kan man "lukte" om eksen er på fisketur i forhold til meg og naboen?
Sjalu kan være en ting?

Nja.. husker barndommens fisketurer med avlastningsfaren min, det var trivelig :)
Pappa som lærte meg og. Og det er jeg glad for i dag.

Vært dårlig vær her i hele dag, men nå på kvelden blir det fint... Dårlig gjort

Her begynte vi tidlig med gyda. Blir det samme med trym.

Fiske gjorde jeg mye av da jeg var liten. I sjø. Trenger ikke være stille og var faktisk ganske mye action innimellom :-)
Liker også å fiske i sjø. Med pilk. Trekke om 5 stor sei og en svær torsk nederst.det er artig.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Syns igrunn det er best å spise fisken jeg :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp