Nettopp bada lillesnupp, nå koser hu på tante før d er senga
Her har jeg ikke overskudd til å bade idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nettopp bada lillesnupp, nå koser hu på tante før d er senga
Sitter på appen, er hos svigers. Skal spise middag her og dra hjem etter det. Vært en tur på sandvika storsenter i dag![]()
Maten smaker då godt da. Her blir det grilling nå.Koselig å spise middag borte![]()
Grilling hadde vært topp. Kjedelig med regn bareMaten smaker då godt da. Her blir det grilling nå.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Overskya nå. Så vi spiser inne.Grilling hadde vært topp. Kjedelig med regn bare
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Overskya nå. Så vi spiser inne.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ser veldig grått ut herfra iallefall... Og kjenner jeg begynner å få en trykkende hodepine, tro om det kommer tordenvær snart..
Bruker å være tung i hode jeg når det blir. Er litt nå.Ser veldig grått ut herfra iallefall... Og kjenner jeg begynner å få en trykkende hodepine, tro om det kommer tordenvær snart..
Marie har ikke skjønt å spurte enda hu.. Skal bare reise segHer har jeg ikke overskudd til å bade idagBading av minsten betyr nedvask av hele kjøkkenet etterpå, helt utrolig at en som er så liten klarer å sprute så besatt med vann...
Obligatorisk innom for å si at jeg ammer innlegg.
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Elsker smarttlf min <3Var en liten tur oppe og spiste før I. Ble urolig igjen. Bra man har smarttlf. Sier jeg bare.
Vurderer å stå opp igjen. I. Er rolig med smokken på plass.
Krysser her og.Vurderer å stå opp igjen. I. Er rolig med smokken på plass.
Vurderer å stå opp igjen. I. Er rolig med smokken på plass.