Leser du dette

Oida, hva skjedde?
Guttungen som syns det var så morsomt å kaste ting ut av vinduet, særlig når han ikke fikk lov, også kastet han ut en bolt som traff bordet ute. Og da gikk det, bokstavelig talt, i tusen knas!
Og fy for en dritt jobb å få opp glasskåret igjen! Er jo helt umulig å få med alt

Guttungen som syns det var så morsomt å kaste ting ut av vinduet, særlig når han ikke fikk lov, også kastet han ut en bolt som traff bordet ute. Og da gikk det, bokstavelig talt, i tusen knas!
Og fy for en dritt jobb å få opp glasskåret igjen! Er jo helt umulig å få med alt

Fyy så sint jeg tror jeg hadde blitt da...
Håper dere har fått opp så nært alt som mulig..

Fyy så sint jeg tror jeg hadde blitt da...
Håper dere har fått opp så nært alt som mulig..
Åå, jeg ble så sint at jeg viste nesten ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Hadde mest lyst til å kaste han ut også. :P

Begynner å hjelpe nå heldigvis, måtte bare ta en liten pause :)

Åå, jeg ble så sint at jeg viste nesten ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Hadde mest lyst til å kaste han ut også. :p

Begynner å hjelpe nå heldigvis, måtte bare ta en liten pause :)

Forstår deg veldig godt :)
Pauser er viktige, jeg har en fra spørsmålsskrivingen nå, 8 sider tror jeg holder for i kveld.

Forstår deg veldig godt :)
Pauser er viktige, jeg har en fra spørsmålsskrivingen nå, 8 sider tror jeg holder for i kveld.
Veldig viktige! Wow, du har virkelig stått på! Fortjener en pause nå ja :) får håpe alle står på skikkelig til neste skravledøgn, hadde vært utrolig bra om dere hadde tatt igjen juni :D (og gått forbi selvfølgelig)

Veldig viktige! Wow, du har virkelig stått på! Fortjener en pause nå ja :) får håpe alle står på skikkelig til neste skravledøgn, hadde vært utrolig bra om dere hadde tatt igjen juni :D (og gått forbi selvfølgelig)

Jaa hehe, håper du hiver deg med du også :) Alle monner drar og jeg starter glatt en spørsmålstråd til deg også

Lurer på om vi klarer å få denne opp i 1500 før tirsdag 23.59 ;)

Er det mulig!!!!! Siri vant idol. :(

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg hiver meg på ja :) Skal nok få hjulpet til så mye jeg kan. Sitter jo alene hele kvelden ihvertfall, så da skal jeg skravle som gal! :)

Supert :) Rop ut hvis du vil ha spørretråd.

Satt og tenkte på noe ala geni eller trivial prusutie

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp