har ikke trengt å gjøre det, men det står nok ganske mye morsomt uten sammen hengHaha, lykke til, gi oss en kommentar hvis du gjennomfører![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har ikke trengt å gjøre det, men det står nok ganske mye morsomt uten sammen hengHaha, lykke til, gi oss en kommentar hvis du gjennomfører![]()
Da var jeg her igjen! Tven står på med et program jeg har sett før, gidder ikke bytte kanal for da må jeg skru av og på dekoderen...
Ha ha ha. Lykke til.Er morsomt å lese tråder uten sammenheng... Skal prøve å lese gjennom alt i morra jeg
Skifte kanal? Her står boomerang på enda, det var det ungene så på før de la seg for to timer siden, fjernkontrollen ligger jo helt på andre siden av stuebordet
![]()
Barnekanalene blir raskt slått av her. Er så mye skrik å skrål på de![]()
Jeg har lagt meg, burde sove.. Men, neida... Her ligger jeg å skriver![]()
Burde sove men måte innom å kikke her. Ikke vært så aktiv.. Men får bidra litt på slutten her![]()
Gøy å ha deg het også.Litt gøy å være her inne igjen også![]()
Æsj. Håper hun drøyer i natt da. Takk for at du har bidratt i kveld.Burde sove jeg og nå... lillesnupp har begynt å våkne 5 nå, så da er det morran her