GogM's mamma
Elsker forumet
Nettopp spist siste rest av ostepop fra i går, nå hører jeg at sjokoladen roper fra kjøkkenbenken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fylt på her også. Må nok jage mannen fra pc. Og lade mobil.Nå har Nora fått påfyllTrenger ikke tenke på baby før om mange timer nå tenker jeg
![]()
hahahaPotetgull høres godt ut!! Vi prøver å redusere på usunnheter - eller jeg/vi prøver å redusere gubbens usunnheter - jeg spiser i smug!
jag han vekkFylt på her også. Må nok jage mannen fra pc. Og lade mobil.
slik skal det vere, frøkenLeser ikke, bare skriver![]()
Hadde vêr morsomt å lese igjennom hele denne tråden![]()
Jeg er nok også på skrivefronten....
snilt gjort av hanMannen har kjøpt M til meg! Når han gikk med hunden, fordi jeg hadde sagt at jeg ville ha noe godt. Er vel blitt prinsesse jeg ogdå.![]()
hahaSkummer igjennom (og det er ikke bra med lesevansker) og kommenterer i hytt og gevær.
Bra det ikke er bare meg....Skummer igjennom (og det er ikke bra med lesevansker) og kommenterer i hytt og gevær.
Delta må vel være bra? Jeg deltar også...jeg sitter å skrive for å delta.. så sånn er det
åsså gofler jeg i meg godteri... for det smaker så godt..
også får jeg dårlig samvittighet fordi jeg skulle jo egentlig ikke spise sånt når jeg vil ned i vekt....![]()