Ja, noko seier meg at du kanskje fekk eventyrbok eller noko i dåpsgave frå ho?![]()
Oh yes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, noko seier meg at du kanskje fekk eventyrbok eller noko i dåpsgave frå ho?![]()
Eller du dropper filmen og sitter her inne med oss istedenfor![]()
Der våkna babyen min igjen for andre gang siden kl. 19.
Ellers så prøver jeg å komme litt inn i samtalene her, men merker det ikke er så lett jeg også![]()
Du får starte noen nye tråder, så har vi litt nytt å diskutere![]()
Kan ha skjedd at dåpsgaver har vert eit tema, jaOh yesHe he he!! Diskutert eller?
![]()
App + mating = multitaskingDer våkna babyen min igjen for andre gang siden kl. 19.
Ellers så prøver jeg å komme litt inn i samtalene her, men merker det ikke er så lett jeg også![]()
Den tråden her er iallefall vanskelig å komme inn i.Der våkna babyen min igjen for andre gang siden kl. 19.
Men her kan vi jo prate om det vi vil, som nettopp det at babyen våknaDen tråden her er iallefall vanskelig å komme inn i.![]()
Du får starte noen nye tråder, så har vi litt nytt å diskutere![]()
Høres bra ut S!Men her kan vi jo prate om det vi vil, som nettopp det at babyen våknaskravling på lavt og høgt og til tider usaklig nivå
![]()
HahahaHøres bra ut S!
Hun blei med opp og sitter nå på fantet og følger med..
Lurer på om jeg har sjokolade jeg.. trenger nok det og en kaffekopp snart. Får rope på mannen så kanskje han lager. jeg reiser meg ikke om jeg ikke MÅ.
Samme her men vanskelig å få han til å sovne først. Bæresele her nå...Hahahaeg har slutta å stå opp med ni når han sover, for då blir det vanskeligare å få han til å sovne igjen
men stortsett trenge eg berre å legge meg ned i senga og amme han, så går det bra
![]()
Ikke jeg hellerOrker ikke lese alt her!
jeg er svak.. må bli litt hardere, men er så sliten. håper egentlig legen finner noe galt med meg så det kan fikses. Orker ikke mer sutring og gråt i dag iallefall![]()
Ikke jeg heller
i har sovna i bæresela og jeg venter på at det skal bli trygt å legge han over i senga.
Ha ha. Ja virker so. Han skjønner noe er i gjære.Han vil være med på skravlinga!