Tror ikke vi klare å henge med selv engang hvis vi prøve å lese fra starten![]()
Håper, hvis noen er dum nok til å lese at de velger å kommentere underveis, vi trenger jo underholdnig senere også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke vi klare å henge med selv engang hvis vi prøve å lese fra starten![]()
Håper, hvis noen er dum nok til å lese at de velger å kommentere underveis, vi trenger jo underholdnig senere også
Jeg henger ikke med på 1/4 av det dere har skrevetmen synes dere er gode til å holde samtalen i gang ;-)
Skriver her siden jeg leste det![]()
Har ikke peiling på hva som har blitt skrevet før![]()
Her er det bare døll å lese som til oh med vi som har skrevet ikke skjønner sammenhengen i.
Ha ha ha. Ja en blir sikkert litt nysgjerrig.Lurer på om jeg kommer til å kikke igjennom hele etter konkurransen, vet det er mange sider jeg har hoppet over.
Ha ha ha. Ja en blir sikkert litt nysgjerrig.![]()
Ha ha ha. Håper ikke jeg sitter og leser her på mandagen altså. Da må jeg vaske hus.Litt hehe, men, har ikke tid før på mandag![]()
Ha ha ha. Håper ikke jeg sitter og leser her på mandagen altså. Da må jeg vaske hus.![]()
God natt lilly.Nei, nå tar jeg kveld jenter! Snakkes imorgen!![]()
Nei, nå tar jeg kveld jenter! Snakkes imorgen!![]()
Takk og lov, nei. Heheheh!!Noke nytt?![]()
HahaTakk og lov, nei. Heheheh!!