Funka det?Eg svarer i svaretråden, eg*gjesp* tok malt på smokken trikset.... Usikker på no det fungerte, for han ligger så trolig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Funka det?Eg svarer i svaretråden, eg*gjesp* tok malt på smokken trikset.... Usikker på no det fungerte, for han ligger så trolig
Bra det var på ekte, funka sikker siden vi ikke hørte mer om det.Krysser sammen med deg! (På ekte)
Jess! Magisk kryssingBra det var på ekte, funka sikker siden vi ikke hørte mer om det.![]()
Det er sant... Hvor er Bombadilla?Vi hørte vel egentlig ikke noe mer i det hele tatt.![]()
Det er sant... Hvor er Bombadilla?
Det lukter gylle!! Bonden har ikkje lov til å gylle enda!
Når det bleser veldig i motsatt retning, velNår har de lov til å begynne?
Når det bleser veldig i motsatt retning, vel![]()
Å, det var eg ikkje klarover. Burde bli strenge paragrafer på kor dårlig lukt det er lov å lage, for det er stor forskjell på bøndene....
Haha. Synes det lukter vår jeg!Er så glad det ikke er gårder her! Da eg var lærling bodde eg midt mellom 3 gårder! Det stinket!! Fysj!
Haha. Synes det lukter vår jeg!![]()
Jeg bor på byggefelt, men tror jammen det kan komme litt lukt etter hvert nedforbi her!Ja, lukten plager meg ikke nevneverdig, heldigvis, bor midt utpå bondelandet hehe.
Jeg bor på byggefelt, men tror jammen det kan komme litt lukt etter hvert nedforbi her!