Leser du dette

Mrria har du sett det nye resultatet av krigen. :O

Eg synes alt før kl. 10 er tidlig... Jo tidligere, jo meir brutalt.. alt er vane, naturligvis.. jo våkna jo kl. 6 i sommar, og det gjekk bra :p no er kl 6 grådig tidlig, og problematisk :p

Ha ha ha.. Stakkars prinsessa. Nå får hun høre det. :P

Dere er helt rå på skravling damer, håper inderlig trøkket legger seg over helgen hehe

Ja, da blir det tørke her noen dager tror jeg. :D

Jeg tror jeg blir så avhengig at jeg kommer til å henge her videre etterpå også :p "Må sjekke alt som ikke er lest!" :p Men da trenger jeg ikke kommentere alt da, heldigvis ;)

Da trenger vi bare å kommentere når det er noe interessant :P

Og må man faktisk har noe å si! :p

Når

Eg føler eg nesten alltid har noko å seie, eg :p ikkje alltid på interessant, men eg har mine perioder.. nokon gonger går kjeften i ett, andre gonger er er stillare (då er eg sur bekymra osv)

Eg føler eg nesten alltid har noko å seie, eg :p ikkje alltid på interessant, men eg har mine perioder.. nokon gonger går kjeften i ett, andre gonger er er stillare (då er eg sur bekymra osv)

Sånn er jeg også, periodeskravler, og hvis jeg ikke er på topp rl, så er jeg kke på topp på forum heller.

Sånn er jeg også, periodeskravler, og hvis jeg ikke er på topp rl, så er jeg kke på topp på forum heller.
Ja... Då er fokuset på å halde unger happy... :p og det er det :p trenger ikkje alltid snakke så mykje då, - å vere interressert kjem ein lang med :)

Da er vi på trillings i finværet
multitasking. ;)

Supervær her. ;)

grått og overskyet her i dag.

Jeg lager suppe ;)

Back
Topp