Leser du dette

Neida mener at vi må sjekke at det er kommet nye ting også, ikke bare svare på det vi får meldinger om. :) Har spammet gr. jeg nå. Kanskje vi kunne plukket opp kun de trådene som ikke har sklidd ut og holdt oss til de.??

Om man limer inn samme setning i alle trådene, funker det? :p

Vet ikke
men det var for å nå dere virrehøner.

Men har lurt på det før også :p I forbindelse med å avslutte kvelden med å legge tråder døde ;)

Det er ikkje vits i å legge tråder døde, for eg kommenterer i dei dersom det ikkje er noko anna eg kan kommentere på ;)

Ja, det var det som var meningen for meg også :p Men kunne like gjerne "fjerne" noen som er helt ubrukelige ;p

Bare lurer, sånn i forbindelse med klarheten i reglene som har kommet, teller denne tråden med lenger?

ja, sålenge vi fortsetter å prate normalt med kvarandre;) men vi kan godt finne noko å prate om altså, bruke det som ein vanlig skravletråd :)

eg sitter no fremdeles med quizen, eg ;)

Men vi har jo aldri jukset her da :p

Vi har skrevet litt bahasa og dølletråde. Osv. Men opplever det som en del av praten vår og tonen oss i mellom. Intern humor. ;)

Ja, og jeg har jo skrevet en gang "leser og skriver", men ikke for å jukse, men fordi jeg gulla meg inn i tråder hvor man MÅ skrive :p Hehe

Tulla, tråden ;)

hahaha ;P jaa... Akkja.. vi har fått mld av canal digital om at vi må betale regninga..... :P hahahha;P

Kjedeliiiig! :p Regninger er kjedelig.

De er jo lengre enn et vondt år :(

KID-kodene prater jeg om :p

Ja KID-koder er noe dritt..

Vi har brukt å ha det som en felles greie, en leser og en taster, må lære meg nye rutiner på det nå.

Back
Topp