Leser du dette

Jeg drikker kaffe! :p Gjør aldri det når mannen er hjemme, men tenkte jeg skulle ta det opp igjen ;)

Ja kaffe er ikke så dumt, må antagelig sette på neste kanne ganske snart, kommer ei venninne innom for å tisse på en pinne litt senere :p

Ja! Selvfølgelig. Her skal det tastes. :P

Satser på at hun kommer uten mannfolket så kan jeg taste uansett :p Av en eller annen grunn føles det mindre uhøflig når det er bare hun som kommer enn når de er her begge to.

Både tastes og testes! :D Er tante rød sen?

Hennes tante rød er litt sen ja, og hun er fra seg av bekymring virker det som, så jeg overtalte henne til å kjøpe en test :p

Spennende med testing da. ;)du må oppdatere oss uten egne spennende liv. :)

Ja, venter i spenning! :D

Venter jeg også, hun har ikke kommet enda, og jeg er ikke helt sikker på når hun kommer :p

Leser og skriver

Må vel skrive noe da siden jeg er innom. :rolleyes:

Testen var ugyldig :p Første gang ever hun tar en test og var såvidt hun traff pinnen med noen dråper :p

Venninne nevnt lenger oppe i tråden som skulle teste i dag :p

Her ble det kaffe igjen :p

Typisk at ni er grinete og sur i dag som eg har vert vekke i fleire timar :-O no har vi synga, det var ikkje bra nok. Til slutt fekk han låne knerten, og han tar bra nok :p

Rolf er heldigvis veldig blid og leker fint selv om mammaen hadde foretrukket om han kunne sove en liten time :p

Kan dere se på tråden jeg laget. Vi må huske på og se innom hovedbilde på gruppa så vi får med oss nye tråder. Kjedelig når de forsvinner i mengden. :p Særlig når det er så mye svada i de andre trådene. :p

Back
Topp