Leser du dette

Visste egentlig at det ikke var noe å hente på denne tråden. Måtte bare trykke. :p

Må alltid trykke og poste, alltid!

Drakk du din kjæres brus også, Lille?

Jeg drakk masse klementinjuice før jeg la meg ;)

Drakk du din kjæres brus også, Lille?

Jeg drakk masse klementinjuice før jeg la meg ;)

Haha, ja, det gjorde jeg ;) Må begynne å kjøpe store brusflasker, så kan han ikke klage på at jeg har tatt hannes, for da er det begges ;)

Ikke fra konsentrat må huske. SnobbeM:p

Føler at vi er sunnere når vi bare kjøper en liten hver, haha :P

Kjempesunt når du tar begge ;)

Ikke tøff deg, Krica!! :p
Såklart ikke fra konsentrat ;) Haha
Men på blodtypedietten får jeg ikke spise/drikke appelsin, men får spise/drikke klementin :D Nam!

Hva er fprskjellen på de to liksom. :)

Si det? :p Noe med lektinene :p

Godt dere har holdt liv i tråden :)

hahaha:p Oh, no! Eg hugser såå godt då den norske dommaren hadde vert så streng mot chelsea!:p hahaha:p Min kjære var sååå sint!:p

hehe jah mannen viste meg youtube filmer av de episodene. dommern har vist fått masse psykolog hjelp etter den kampen hehe.

Fatter ikke at lillegutt klare og trykke i seg ei heil brødskive. Måååå ha kaffe snart. Og ikke sånn svart, jeg er ikke komme dit ennå.

bahasa! Nå må jeg gå i dusjen snart! Skravla så mye igår at jeg glemte å dusje?!?!

Begynte ikke å drikke kaffe før jeg var 25. Klarer meg uten nå også, men det er sannelug godt på trøtte dager.

kan godt drikke latte, og sånne type kaffe. Men klarer rett og slett ikke svart vanlig kaffe. Fikk høre på jobb at jeg ikke hadde blitt voksen.

Begynte med melkekaffe til meg ohså. Så bøe det hardcore svart etterhvert. :p

Atannia: Ikkje høyr på dei ;) kaffe har med smak og behag, og/eller tilvenning!:)

Kunne ikkje fordra kaffe før, eg :P Så lærte eg meg å drikke kaffe mocca, no liker eg ikkje så godt kaffemocca...
Og så drikker eg kaffe med så mykje melk at det ligner kaffe og baileys. Venna meg til kaffe med mykje melk når eg var gravid med eldste, for å kutte ned på kaffemengden. så fortsatte eg med det, fordi det var mykje meir barnevennlig. når koppen har stått i 2 min er den jo ikkje varm lenger, så dersom eldste skulle klare å slå ned kaffen min, ville det ikkje vere farlig :) Så no går det i kaffe med melk :D

Back
Topp